بازی Call of Duty

آنتی‌چیت جدید بازی Call of Duty معرفی شد

به‌تازگی اکتیویژن در سایت رسمی خود، آنتی‌چیت جدید (سیستم زد تقلب) بازی Call of Duty را با نام Ricochet معرفی کرد که همزمان با بازی Vanguard منتشر خواهد شد.

چندی پیش فصل جدید Call of Duty Warzone شروع شد و تعداد زیادی از گیمرها از نبود یک سیستم آنتی‌چیت قوی شکایت دارند. در همین حال کم کم داریم به تاریخ انتشار بازی Vanguard نزدیک می‌شویم که قرار است در ماه نوامبر (آبان‌ماه) عرضه شود. این بازی مربوط‌به جنگ جهانی دوم و در حال طی کردن مراحل بازاریابی خود است و طبق برنامه به‌زودی از بخش Zombies آن نیز رونمایی خواهد شد. با این حال‌، به نظر می‌رسد که Activision در حال حاضر چیز دیگری نیز برای رونمایی کردن دارد، یک سیستم ضد تقلب جدید که امیدوارند بتواند مشکلات بزرگ بخش چندنفره Call of Duty را حل کند.

همانطور که در وب‌سایت رسمی اکتیویژن اعلام شد، این شرکت از سیستم جدید آنتی‌چیت خود را با نام Ricochet رونمایی کرد. این سیستم به همراه بازی Call of Duty Vanguard عرضه خواهد شد. اما استفاده از تمام امکانات و پتانسیال نهایی آن هم‌زمان با آپدیت Pacific بازی Call of Duty Warzone رخ خواهد داد. سیستم زد تقلب Ricochet از یک درایور در سطح کدهای kernel استفاده می‌کند که نرم‌افزارهای فعال را مانیتور خواهد کرد تا بتواند جلوی بدافزارها و افراد متقلب را بگیرد. البته باید بدانید که این سیستم همواره فعال نیست و برای مثال وقتی Warzone باز شود به‌کار خواهد افتاد. با این حال، بعد از عرضه‌ی Ricochet، این سیستم یکی از موارد لازم و اجباری برای تجربه Warzone خواهد بود و کاربرانی که از قوانین تخطی کنند (از چیت استفاده کنند) توسط آن بن می‌شوند. این سیستم فعلاً فقط مخصوص کاربران پی‌سی می‌باشد، ولی طبق گفته‌های اکتیویژن این سیستم تجربه‌ی بهتری برای کاربران کنسول‌ها هم که به‌صورت cross-play بازی می‌کنند به ارمغان خواهد آورد.

بازی Call of Duty: Vanguard در 5 نوامبر (14 آبان‌ماه) برای اکثر پلتفرم‌های اصلی منتشر می‌شود ولی Call of Duty Warzone درحال حاضر در جریان است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا