اینستاگرام

امکان ارسال پست از طریق نسخه دسکتاپ اینستاگرام فراهم شد

اینستاگرام سرانجام به کاربران اجازه می‌دهد از طریق مرورگر نیز تصاویر و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند. این بدان معناست کاربران دیگر به منظور اشتراک محتوایشان به اپلیکیشن موبایل این شبکه اجتماعی نیازمند نخواهند بود. قابلیت مورد بحث اوایل هفته آینده به صورت جهانی راه‌اندازی می‌شود.

قابلیت ارسال پست از طریق نسخه دسکتاپ یکی از ویژگی‌هایی بود که کاربران مدت‌ها خواهان آن بوده‌اند. پیشتر کاربران به منظور ارسال پست در این شبکه اجتماعی مجبور بودند از طریق شبیه‌سازها نسخه اندورید اپلیکیشن را در سیستم عامل ویندوز خود اجرا کنند. اما اکنون با استفاده از یک مرورگر ساده می‌توانند به ارسال پست در اینستاگرام بپردازند که نسبت به سایر راه‌حل‌های شخص ثالث بسیار ساده‌تر است. اینستاگرام قبلاً به کاربران اجازه داده بود از طریق مرورگر به فید اصلی خود دسترسی داشته باشند. اما این قابلیت تنها به منظور پیام‌رسانی و بررسی بروزرسانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت. این شبکه اجتماعی سال‌ها به عنوان یک اپلیکیشن موبایل فعالیت داشته است، اما پلتفرم متعلق به فیسبوک باید شروع به تکامل کند تا امکان انعطاف‌پذیری بیشتری برای کاربران فراهم کند.

اینستاگرام همچنین پیشتر قابلیت‌هایی به منظور تقویت خلاقیت (و رقابت با تیک‌تاک) معرفی کرده بود. همچنین این اپلیکیشن قصد دارد ویژگی همکاری خود را گسترش داده تا انتشار پست‌ها و Reels با سایر تولیدکنندگان ساده‌تر شود. درخواست جمع‌آوری کمک‌های مالی نیز تغییر کرده است، بنابراین کاربران می‌توانند هرچه آسان‌تر به تولیدکنندگانی که برای خیریه‌ها کمک مالی جمع‌آوری می‌کنند، کمک کنند. همچنین در تاریخ 29 مهرماه نیز جلوه‌های Reels مبتنی بر موسیقی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که دو مورد از بهترین‌ها آنها Superbeat که براساس ضرب آهنگ به ویدیو افکت اضافه می‌کند و 3D lyrics که به متن آهنگ را همزمان با ملودی به نمایش می‌گذارد، می‌باشد. به گفته TechCrunch، قابلیت نویسندگی مشترک Reels نیز در حال انجام مراحل آزمایشی می‌باشد. کاربران در حال حاضر می‌توانند با تگ کردن یکدیگر، از سایر حساب‌های کاربری به منظور همکاری دعوت به عمل آورند. هنگامی که سایر کاربران درخواست تگ شما را بپذیرند، هردو نام کاربری در Reels به عنوان نویسنده ظاهر می‌شوند. تولیدکنندگان همکار دارای یک تعداد بازدید، لایک و کامنت مشترک خواهند بود. اینستاگرام قابلیت مورد بحث را از مردادماه (ماه جولای) به صورت آزمایشی اجرا کرده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا