اولین ساعت هوشمند Oppo ، ساعت مچی عجیب Oppo Watch است

اولین ساعت هوشمند Oppo ، ساعت مچی عجیب Oppo Watch است

Oppo همانطور که بارها و بارها توسط خودش مورد انتقاد قرار می‌گرفت، اقدام به ساخت یک ساعت هوشمند با نام Oppo Watch کرد و دیروز این ساعت کاملاً رونمایی شد.
به نظر می‌رسد این ساعت بسیار شبیه به اپل واچ است – نه فقط به دلیل شیشه‌ای خمیده و صفحه نمایشگر مربعی، بلکه باندهای یکپارچه و رابط کاربری سیاه و سنگین می‌باشد. با این حال، قاب آلومینیومی با ضخامت 4.5 میلی متر آن بطور قابل توجهی نازک تر به نظر می‌رسد.

این ساعت 46 میلی متر دارای صفحه نمایش OLED و 1.91 اینچی با رزولوشن 402×473 است. این ساعت به مانند هر ساعت هوشمند دیگر، ویژگی‌هایی از قبیل؛ ردیابی تناسب اندام، پخش موسیقی، نظارت بر ضربان قلب و غیره را انجام می‌دهد. و Oppo می‌گوید که این ساعت تا 50 متر نسبت به آب مقاوم است. همچنین دارای اتصال سلولی مبتنی بر eSIM است.

شارژ و شارژر ساعت Oppo

Oppo از سیستم شارژ سریع VOOC ساعت استفاده می‌کند، که از فناوری مشابه تلفن‌های هوشمند این شرکت می‌باشد. گفته می‌شود که این ساعت برای 40 ساعت استفاده منظم با یکبار شارژ، مناسب است؛ ظاهراً در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی و با اعلان‌های فعال، دوامش 21 روز به طول می‌انجامد.
با سیستم VOOC، کمپانی Oppo ادعا می‌کند که ساعت مچی‌اش فقط با 15 دقیقه، شارژ 46 درصدی خواهد داشت -که برای استفاده روزانه مناسب است – در حالی که پر کردن کامل آن 75 دقیقه طول می‌کشد.
Oppo اذعان دارد نرم افزار “ColorOS Watch” مبتنی بر Android است، اما به وضوح از سیستم عامل Wear Google استفاده نمی‌کند.
از طرف دیگر، این شرکت اظهار داشت که نسخه‌های موجود برای بازارهای مختلف ممکن است به اجرای نرم افزارهای مختلف منجر شود.
ساعت Oppo برای اولین بار در تاریخ 24 مارس با قیمت 1499 یوان (215 دلار) در چین عرضه می‌شود و ما قصد داریم هرچه سریعتر آن را تهیه و برای خودمان بررسی کنیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا