ایرپادز نسل سوم

ایرپادز نسل سوم اپل با زبان طراحی جدید و قیمت 179 دلار معرفی شد

اپل روز گذشته و طی رویداد “Unleashed” از نسل سوم ایرپادز رونمایی کرد. هدفون‌های جدید از عمر باتری بهتر، سنسور تشخیص گوش و اکولایزر تطبیق‌پذیر برخوردار می‌باشند.

ایرپادز نسل ایرپادز به لطف زبان طراحی مشابه ایرپادز پرو و ارگونومی یکپارچه به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد. اما مهم‌ترین تغییر از سال 2016 که در این سری از محصولات اپل رخ داده است، کاهش چشمگیر اندازه قسمت پایینی هدفون‌ها نسبت به نسل گذشته می‌باشد. نسل سوم ایرپادز از هفته آینده به فروش خواهد رسید. هدفون‌های جدید اکنون در مقابل نفوذ آب و عرق مقاوم بوده و زمان پخش مداوم موسیقی نیز به 6 ساعت افزایش‌یافته است که با استفاده از کیس‌شارژ می‌توانید این مدت زمان را تا 30 ساعت نیز ارتقا دهید. نسل سوم ایرپادز به لطف درایورهای اختصاصی و اکولایرز تطبیق‌پذیر می‌تواند به طور خودکار خروجی صدا را تنظیم و بهینه کند. اپل از قابلیت“force sensor” به منظور کنترل فرمان‌ها و شخصی‌سازی‌ها در ایرپادز جدید بهره گرفته و بیان می‌کند کیس‌شارژ نیز از سیستم شارژ MagSafe پشتیبانی می‌کند. همچنین کوپرتینویی‌ها قابلیت‌های صدای فضایی (spatial audio) و فناوری دلبی اتموس را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین هدفون‌های جدید به لطف قابلیت head tracking سه حرکت سر کاربران را شناسایی کرده و مطابق آن تجربه صوتی فراگیرتری ارائه می‌دهد که هنگام تماشای محتوای ویدیویی بسیار کاربردی است. اپل ادعا می‌کند به لطف پشتیبانی از کدک گفتاری جدید و پیشرفته AAC-ELD صدایی باکیفیت و شفاف برای تماس‌های صوتی ارائه می‌دهد.

نسل اول ایرپادزهای اپل در سال 2016 روانه بازار شدند، سپس نسل دوم نیز با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و پیشرفت‌هایی اندک معرفی شد. در سال 2019 نیز ایرپادز پرو با ارگونومی داخلی بهتر و سری‌ها سیلیکونی عرضه شد. سال گذشته نیز اپل از نخستین هدفون دو گوش خود با عنوان ایرپادز مکس با برچسب قیمت 549 دلار رونمایی کرد. ایرپادزهای اپل به دلیل سهولت استفاده و یکپارچکی با اکوسیستم سخت‌افزاری اپل شامل اپل‌واچ، آیفون، آیپد، مک و اپل تی‌وی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. اما کوپرتینویی‌ها نسبت به هر زمان دیگری با رقابت تنگاتنگی به خصوص در قیمت‌های پایین مواجه هستند که از جمله آنها می‌توان به سامسونگ، جبرا، آمازون و سونی اشاره کرده که در تلاش‌اند هدفون‌های خود را با برچسب قیمت زیر 100 دلار روانه بازار کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا