بازی جدید از مجموعه Uncharted

بازی جدید از مجموعه Uncharted احتمالاً در آینده ساخته خواهد شد

برخی از اعضای استودیو بازی‌سازی ناتی داگ، در مصاحبه‌ای اعلام کردند، ممکن است، بازی جدید از مجموعه Uncharted در آینده ساخته شود.

نیل دراکمن و اون ولز، روسای ناتی داگ اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کردند که تمایل دارند در آینده علاوه بر ساخت بازی از IPهای جدید، بازی‌های دیگری از مجموعه‌های قدیمی مثل Uncharted و The Last of Us نیز بسازند. شاید اکنون با خود بگویید که ناتی داگ با بازی Uncharted 4: A Thief’s End، داستان کارکتر نیتن دریک را به پایان رسانده است، اما ظاهراً این استودیو تمام راه‌های بازگشت به آن جهان را نبسته است برای مثال آن‌ها با انتشار نسخه‌ی اسپین‌آف Uncharted: The Lost Legacy نشان دادند که برای ساخت بازی جدید از مجموعه Uncharted، حتما لازم نیست از کاراکتر نیتن دریک استفاده کرد.

اخبار مربوط به علاقه ناتی داگ به ساخت بازی جدید از مجموعه Uncharted، در مصاحبه نیل دراکمن و اون ولز، روسای این استودیو با وب‌سایت Game Informer نشأت می‌گیرد. در بخشی از مصاحبه از دراکمن و ولز پرسیده شد، آیا ناتی داگ علاقه‌ای دارد بازی‌های جدیدی از مجموعه‌هایی چون Uncharted و The Last of Us بسازد یا اینکه ترجیح می‌دهند روی IPهای جدید کار کنند؟ ولز در این‌باره توضیح می‌دهد، اگر ناتی داگ وقت کافی داشته باشد، تمایل دارد هر دو کار را انجام دهد.

ولز در توضیحات خود می‌گوید:

فکر می‌کنم جواب این سوال آسان باشد. ما علاقه زیادی به توسعه‌ی IPهای جدید خود داریم، اما هنوز عشق زیادی به Uncharted و The Last of Us در بین طرفداران وجود دارد، بنابراین اگر زمان کافی داشته باشیم، دوست داریم علاوه‌بر بازی‌های جدید، نسخه‌های تازه‌ای از این مجموعه‌ها را نیز بسازیم.

بدیهی است، این پاسخ ولز به این معنا نیست که ناتی داگ هم‌اکنون روی یک بازی جدید از مجموعه Uncharted کار می‌کند. اما این اولین‌بار در چند سال اخیر است که یکی از اعضای ارشد این استودیو به‌صورت واضح از تمایل استودیو ناتی داگ برای ساخت نسخه‌ی جدید از این مجموعه‌ی اکشن-ماجراجویی حرف می‌زند. هر چند در حال حاضر مشخص نیست که آیا یک عنوان جدید Uncharted برای PlayStation 5 در دست ساخت است یا خیر.

بر اساس آنچه در چند ماه گذشته شنیده‌ایم، به نظر می‌رسد Naughty Dog حداقل در حال حاضر روی دو بازی کار می‌کند. یکی از آن‌‌ها قطعاً بازی چندنفره و مستقلی است که به احتمال زیاد بخش مولتی‌پلیر The Last of Us Part 2 است. بازی دیگر گفته می‌شود ریمیک بازی The Last of Us Part 2 برای پلی‌استیشن 5 است. بنابراین به نظر می‌رسد، در حال حاضر بازی جدید از مجموعه Uncharted در برنامه‌های ناتی داگ نیست. آیا دوست دارید Naughty Dog در آینده در آینده به دنیای Uncharted بازگردد؟

همچنین بخوانید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا