بازی Fall Guys

بازی Fall Guys قرار نیست در آینده نزدیک برای ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ عرضه شود

به‌تازگی استودیو مدیاتونیک تأیید کرد، نسخه‌های ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ بازی Fall Guys در آینده نزدیک برای این دو پلتفرم عرضه نخواهند شد.

در جدیدترین اخبار صنعت گیم، استودیو مدیاتونیک با تأیید اینکه نسخه‌های ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ بازی Fall Guys در آینده نزدیک برای این دو پلتفرم عرضه نمی‌شوند، به گونه‌ای شایعات اخیر را مبنی‌بر عرضه‌ی این دو نسخه به همراه آغاز فصل ششم بازی را تکذیب کرد. فصل ششم بازی Fall Guys با نام Party Spectacular به صورت رسمی آغاز شده و بازیکنان در سراسر جهان اکنون می‌توانند محتویاتی نظیر رویدادی با محدودیت زمانی، 50 سطح جایزه و بسته‌های جدیدی برای کسب پوشش‌های انحصاری را تجربه کنند. بسیاری از بازیکنان تا پیش از آغاز فصل ششم بر این باور بودند که نسخه ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ این بازی به همراه این آپدیت عرضه خواهد شد، اما استودیو سازنده Fall Guys در پستی وبلاگی جدید به این شایعات پرداخت و اظهار داشت «شایعات نادرست هستند»، با این‌ حال عرضه‌ی نسخه‌های ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ به‌عنوان مهم‌ترین اولویت آن‌ها مطرح بوده و راه‌یابی قابلیت Cross-Progression به بازی نخستین گام برای رسیدن به هدف نهایی می‌باشد.

استودیو مدیاتونیک دراین‌باره می‌گوید:

ما می‌دانیم که همه به دلایل کاملاً موجه از آمدن Fall Guy به نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس هیجان‌زده هستند. گمانه‌زنی‌های زیادی در رسانه‌های اجتماعی مبنی‌بر عرضه همزمان نسخه‌های این دو پلتفرم با آغاز فصل ششم بازی Fall Guys وجود دارد. اما باید اعلام کنم که این شایعات واقعیت ندارند، تا فعلاً کسی برای جست‌وجوی بازی در این پلتفرم‌ها سردرگم نشود. از صبر و شکیبایی شما بسیار سپاسگزاریم. با این حال عرضه نسخه‌های نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس Fall Guys از اولویت‌های اصلی ما می‌باشد و بی‌صبرانه منتظریم تا جزئیات بیشتری را در سال 2022 با شما در میان بگذاریم.

نسخه‌های نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس بازی Fall Guys برای انتشار تابستان 2021 برنامه‌ریزی شده بود، اما اوایل سال جاری بود که خبر به تعویق افتادن آن از طرف استودیو مدیاتونیک اعلام شد. آن‌ها در زمان اعلام این خبر، تاریخ دقیقی را برای عرضه این بازی در آینده مشخص نکرده و تنها به گقتن جمله «برای این کار خیلی زود بود» بسنده کردند. آپدیت جدید بازی Fall Guys علاوه‌بر عرضه محتوای جدید، شامل ویژگی پیشرفت بین-پلتفرمی با حساب‌های ایپک گیمز و کراس-پلی بین کنسول‌های پلی‌استیشن و پی‌سی می‌باشند. در نظر داشته باشید، Fall Guys: Ultimate Knockout در سال 2020 میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و پی‌سی عرضه شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا