ریمستر سه‌گانه GTA

با انتشار آپدیت جدید ریمستر سه‌گانه GTA بیش از 100 باگ رفع شد

به‌تازگی استودیو راک استار گیمز آپدیت جدیدی برای ریمستر سه‌گانه GTA منتشر کرد که موجب رفع بیش از 100 باگ از این کالکشن شده است.

یک آپدیت جدید بزرگ برای GTA: The Trilogy – The Definitive Edition منتشر شده است که بیش‌از 100 باگ مختلف که تجربه‌ی بازی را برای کاربران زیادی تلخ کرده بودند، در این کالکشن رفع می‌کند. این سه‌گانه به دلیل مشکلات متعدد، بازخوردهای منفی زیادی از کاربران دریافت کرد تا جایی که از تعداد 2.054 کاربری که نسخه پی‌‌سی بازی را نقد کرده بودند، توانست میانگین نمره 0.5 را کسب کند. این بازی در سایر پلتفرم‌ها نیز امتیازات کمی دریافت کرد که نشان‌ از شکست راک استار گیمز در کسب رضایت کاربران می‌دهد. حال در آپدیت جدید به نظر می‌رسد بسیاری از این مشکلات بر طرف شده و تجربه بازی را بهبود بخشیده است. این آپدیت چندی پس از عذر خواهی رسمی استودیو راک استار گیمز از کاربران به دلیل مشکلات متعدد بازی‌های خاطره‌انگیز GTA III، Vice City و San Andreas عرضه شد و این استویو نیز اظهار داشت که این کالکشن درحالی منتشر شد که به خوبی آماده و در خور طرفدارانشان نبوده است.

در این آپدیت، شاهد رفع باگ‌هایی از جمله کیفیت بد نمایش باران در بازی GTA III، نمایش ضعیف بدن CJ و مشکل مربوط‌به نوشتار کلمات هستیم. همچنین خارج از لطف نیست، یکی از ویژگی‌های جدیدی که به این سه‌گانه اضافه شده را نیز معرفی کنیم. در جریان آپدیت جدید GTA Trilogy – The Definitive Edition، حالت سینمایی به بازی اضافه شده که کاربران می‌توانند آن را از بخش تنظیمات فعال یا غیرفعال کنند. به طور کلی راک استار اظهار داشت که امیدوار است که هر سه بازی در نهایت با این بروزرسانی‌های جدید، تجربه‌ی بهتری را به کاربران ارائه دهند و «به سطح کیفی که شایسته آن هستند، دست یابند». همچنین براساس گزارشات جدید، اگر برنامه‌ریزی‌های راک استار گیمز به خوبی پیش برود، این استویدو، بازسازی Red Dead Redemption را نیز در برنامه‌های خود می‌گنجاند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا