کراس‌اور Attack on Titan و بازی Call of Duty: Vanguard

تاریخ آغاز کراس‌اور Attack on Titan و بازی Call of Duty: Vanguard اعلام شد

به‌تازگی، تاریخ آغاز کراس‌اور Attack on Titan و بازی Call of Duty: Vanguard اعلام شد. آیتم‌هایی با محوریت این انیمه در پخش فروشگاه بازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بازیکنان Call of Duty: Warzone Pacific و Call of Duty: Vanguard می‌توانند در اواخر این ماه، باندلی با محرویت انیمه محبوب Attack on Titan را با نام Tracer Pack: Attack on Titan — Levi Edition از بخش فروشگاه بازی خریداری کنند. محتویات این باندل اسکین لیوای آکرمن، سه بلوپرینت لجندری اسلحه (تفنگ اس‌ام‌جی Historia، تفنگ رایفل Ymir Curse و شمشیرهای دوگانه Titan Piercer)، یک فینیشر، نماد «بال‌های آزادی» به‌عنوان Emblem، انیمیشن‌ مخصوص کاراکتر لیوای در زمان نمایش MVP و انیمیشن Intro مخصوص از لیوای را شامل می‌شود.

Call of Duty: Warzone Pacific و Call of Duty: Vanguard ابتدا در تاریخ 13 ژانویه (23 دی) یک آپدیت میان فصلی دریافت خواهند کرد سپس آن‌ها حدود یک هفته بعد در تاریخ 20 ژانویه (30 دی) میزبان آیتم‌های پوششی با محوریت انیمه Attack on Titan می‌باشند. همچنین استودیو اسلج‌همر گیمز درکنار محتویات انیمه Attack on Titan در نظر دارد تا محتویاتی جدید مثل اپراتورهای تازه (Isabella Rosario Dulnuan Reyes)، تفنگ‌های جدید (the Welgun SMG) و محتویات به‌خصوص برای بخش زامبی را در قالب آپدیت میان‌فصلی، به بازی اضافه کند.

کراس‌اور Attack on Titan و بازی Call of Duty: Vanguard در نوامبر فاش شده بود و فایل‌های لو رفته از بازی خبر از اضافه شدن شمشیرهای لیوای به این مجموعه می‌دادند. همچنین در آن زمان این فایل‌ها اطلاعاتی در رابطه با وجود آیتم‌های از کاپیتان آمریکا و ایندیانا جونز فاش کرده بودند که حال می‌تواند مورد توجه واقع شوند و ممکن است در آینده شاهد حضور این دو کارکتر در Call of Duty باشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا