چپتر سوم فورتنایت

تریلر چپتر سوم فورتنایت منتشر شد

تریلر چپتر سوم فروتنایت، درحالی که هنوز چند ساعت تا زمان برگزاری رویداد پایان‌دهنده چپتر دوم باقی مانده بود در فضای مجازی پخش شد.

رویداد The End در ساعت 00:30 بامداد برگزار شد و چپتر دوم فورتنایت را به پایان رساند و حال بازیکنان برای اینکه بتوانند چپتر جدید بازی را تجربه کنند، باید تا در ساعات آتی منتظر راه‌اندازی آن باشند. حال چند ساعت قبل این رویداد مهم تریلر چپتر سوم فورتنایت در فضای مجازی پخش شد که اطلاعات زیادی از چپتر جدید را به نمایش گذاشته است. تریلر مورد نظر را در لینک یوتوب مشاهده کنید.

ظاهرا نقشه‌ی جدید فورتنایت که با چپتر سوم از راه می‌رسد، در آنریل انجین 5 ساخته شده است. ما محیط‌های جنگلی، بیابانی و برفی این چپتر را می‌بینیم و مجسمه‌ی بزرگ The Foundation هم در تریلر به چشم می‌خورد. براساس تریلر منتشر شده از چپتر سوم فورتنایت، بخش اعظمی از نقشه بازی در قسمت غربی آن از برف پوشیده شده که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد، زیرا در بیشتر مواقع قسمت‌های برفی در این بازی بسیار کوچک طراحی شده بودند. به نظر می‌رسد سیستم آب‌وهوایی جدیدی به این بازی اضافه شده که با توجه به آن، از این پس شاهد گردباد و یا رعد و برق‌هایی که می‌توانند برای بازیکنان دردسرساز شوند، در فورتنایت خواهیم بود. شایان ذکر است که در چپتر سوم فورتنایت، تاب خوردن برای پرش به سمت جلو و سُر خوردن در سرپایینی هم باعث جابه‌جایی سریع‌تر بازیکن‌ها در محیط‌های مختلف نقشه می‌شوند.

در چپتر جدید فورتنایت، باز هم شاهد یکی دیگر از قهرمانان مارول خواهیم بود و این بار نوبت اسپایدرمن رسیده تا در این بازی حضور پیدا کند. همچنین خبر خوب برای طرفداران ایکس‌باکس این است که مارکوس فینیکس و کیت از سری بازی Gears of War در این بازی حضور خواند داشت. پیش از این نیز اپیک گیمز در چپتر دوم با آوردن Master Chief از سری بازی Halo یه فورتنایت آن‌ها را شگفت‌زده کرده بود. حال غیرمنتظره‌ترین خبر حضور دواین جانسون، بازیگر محبوب این روزهای هالیوود، در فورتنایت می‌باشد که در جریان رویداد The End با آن روبه‌رو شدیم، می‌توانم با جرئت بگویم که تمامی کاربران حاضر در رویداد از ورود او غافلگیر و هیجان‌زده شده بودند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا