برکناری مدیران

رویه جدی پاراگ آگراوال در مدیریت توییتر؛ برکناری مدیران طراحی و مهندسی

پاراگ آگراوال، مدیرعامل جدید توییتر، در حال سازماندهی مجدد این شرکت است و دو مدیر ارشد بخش‌های طراحی و مهندسی، به عنوان بخشی از این تغییر ساختار برکنار شدند. بنابراین مدیر عامل جدید توییتر رویکرد جدی خود را با برکناری مدیران قدیمی نشان داد.

یک سند نظارتی توضیح می‌دهد که توییتر در حال تغییر در ساختار بخش‌های مصرف‌کننده، درآمد، فناوری هسته‌ای، تحت رهبری افرادی است که «مسئولیت‌پذیری، سرعت و کارایی عملیاتی بالایی» داشته باشند؛ در همین راستا کیوان بیک‌پور، بروس فالک و نیک کالدول هدایت این سه تیم را بر عهده خواهند گرفت. به عنوان بخشی از این تغییرات، مایکل مونتانو، سرپرست مهندسی توییتر، و دانتلی دیویس، سرپرست طراحی و تحقیقات توییتر، در پایان امسال از سِمت خود کنار خواهند رفت.

توصیف مختصری که از دیویس در ماه سپتامبر منتشر شد، او را به عنوان «اولین مدیر سیاهپوست از زمان عمومی شدن توییتر» معرفی می‌کند. به گفته نیویورک تایمز، او در سال 2019 به این شرکت پیوست تا با ایجاد تغییرات بزرگ در اتمسفر شرکت به رفع رکود در آن کمک کند. اما ظاهراً برخی از کارمندان تغییراتی که او ایجاد کرده بود، ناخوشایند می‌دانستند و می‌گفتند که چندان عادت نداشتند از یکدیگر انتقاد کنند.

به نقل از Fast Company، کیوان بیک پور، رئیس بخش محصولات مصرفی توییتر، گفته است: “پیوستن دانتلی به این شرکت یکی از مهم‌ترین نقاط عطفی است که فکر می‌کنم داشته‌ایم.” بعدتر در روز جمعه، دیویس در حساب توییتر خود پستی منتشر کرد و گفت: “من عاشق توییتر و افرادی هستم که در اینجا حضور دارند و مفتخرم که بخشی از این سفر بوده‌ام.”

این اتفاق، دومین تغییر بزرگ این شبکه اجتماعی نام‌آشنا در این هفته خواهد بود. روز دوشنبه، جک دورسی، بنیانگذار توییتر، اعلام کرد که از سِمت خود در شرکت کناره‌گیری می‌کند و پاراگ آگراوال، سرپرست ارشد بخش فناوری، را به عنوان جانشین خود معرفی کرد.

توییتر اعلام کرده است که سازماندهی مجدد، به منظور سرعت بخشیدن به تصمیم‌گیری‌های شرکت است. لورا الکساندر، سخنگوی توییتر در مصاحبه با The Verge گفته است: “پاراگ بر عملکرد بی‌نقص و تنظیم توییتر برای رسیدن به اهدافش متمرکز است. این تغییرات با در نظر گرفتن این موارد انجام شده است.”

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا