Glaxay Z Flip 3

سامسونگ از Glaxay Z Flip 3 Bestpoke Edition با 49 ترکیب رنگی رونمایی کرد

سامسونگ Glaxay Z Flip 3 را در ماه آگوست (مردادماه) عرضه کرده بود. اما اگر رنگ‌بندی‌ها دستگاه دقیقاً مطابق میل شما نبوده است، اکنون این شرکت به شما اجازه می‌دهد از طریق Z Flip 3 Bespoke Edition طراحی منحصربه‌فرد خود را از دستگاه داشته باشید. این نسخه جدید طی رویداد Unpacked 2 رونمایی شد.

البته شما نمی‌توانید نسخه اختصاصی‌تان را با هر رنگی که می‌خواهید سفارش دهید. اما سامسونگ گزینه‌های جذابی را ارائه می‌دهد. برای رنگ‌‌بندی پنل‌ جلویی و پشت دستگاه می‌توانید از میان گزینه‌های آبی، زرد، صورتی، مشکی و سفید یکی را انتخاب کنید. همچنین کناره‌ها آلومینیومی نیز در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در دسترس می‌باشند. اگر از ترکیب رنگ‌ پنل‌های خود خسته شده‌اید، از طریق سرویس Bespoke Upgrade Care می‌توانید پنل‌های شیشه‌ای دستگاه را به رنگ‌های جدید تغییر دهید. سامسونگ بیان می‌کند هزینه پنل‌ها متفاوت است، اما از قیمت پایه 79 دلار آغاز می‌شود. سرویس Bespoke Upgrade Care نیز از ماه نوامبر (آبان‌ماه) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. مهم نیست چه نوع ترکیب رنگی را انتخاب می‌کنید، به دلیل محافظ صفحه نمایش همواره مقداری رنگ مشکی در دستگاه به چشم می‌خورد. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب رنگ‌بندی مورد نظرتان به این نکته نیز توجه داشته باشید.

پرسشی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا سامسونگ برای سایر گوشی‌های آیند خود نیز چنین سطحی از قابلیت‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد یا خیر و براساس بیانیه‌ای که از این شرکت منتشر شده به نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای در بررسی چنین رویکردی می‌باشد.

در سال گذشته سامسونگ متعهد به ایجاد یک فضای باز بوده است – تعهد برای ایجاد فناوری‌هایی که به کاربران ما کمک می‌کند تا مرزها را در زندگی‌شان حذف کنند. ما معتقدیم فناوری می‌بایست نشان‌دهنده شخصیت هر مشتری باشد و تلفن‌های هوشمند دستگاه‌های روزمره‌ای هستند که کاربران بیشتر زمان‌شان را با آنها می‌گذرانند. ما می‌خواستیم مشتریان از تلفن‌های هوشمند به عنوان ابزاری برای بیان خود در داخل (رابط کاربری) و خارج (ترکیب رنگ) استفاده کنند. با معرفی Galaxy Z Flip3 Bespoke Edition، سامسونگ در حال گسترش این ابتکار به سایر دستگاه‌های در حال پیشرفت می‌باشد.

اگر به نسخه Glaxay Z Flip 3 Bestpoke Edition علاقه‌مند هستید از روز چهارشنبه (28 آبان‌ماه) می‌توانید آنرا در وبسایت سامسونگ بسازید. البته در نظر داشته باشید به منظور سفارشی‌سازی بایستی مبلغی را پرداخت کنید، زیرا Z Flip 3 Bestpoke Edition با برچسب قیمت 1.099 دلار به فروش می‌رسد که 100 دلار از نسخه پایه گران‌تر است. گفتنی است شما تنها قادر به شخصی ‌سازی Z Flip 3 نخواهید بود، زیرا سامسونگ از Galaxy Watch 4 Bespoke Studio نیز رونمایی کرده که شما می‌توانید مطابق سلیقه‌تان سفارشی‌سازی کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا