سونی

سونی بودجه 13 تا 18 میلیارد دلاری برای خریدهای جدید خواهد داشت

براساس گزارشات جدید، گفته می‌شود که شرکت سونی برای خریدهای بیشتر در آینده‌ی نزدیک، بودجه‌ای معادل 13 تا 18 میلیارد دلار خواهد داشت.

شرکت Sony Interactive Entertainment طی 18 ماه گذشته مشغول خرید تصاحب تعدادی استودیو بوده است. گزارشات جدید نیز نشان می‌دهد این شرکت هنوز به دنبال خریدهای دیگری در آینده است و برای این کار بودجه‌ای کلانی حدود 13 تا 18 میلیارد دلار در نظر دارد. طی ماه‌های اخیر نیز دیدیم که استودیوهایی همچون Housemarque، استودیو Nixxes Software، استودیو Firesprite و استودیو Bluepoint Games به تیم‌ بازی‌سازی بازی‌های فرست-پارتی پلی‌استیشن پیوستند. گزارشی در وب‌سایت Marsipan Games وجود دارد که نشان می‌دهد، سونی در خریدهای آینده به احتمال زیاد بسیار تهاجمی عمل خواهد کرد، اگرچه هر چیزی که آن‌ها بخواهند «استراتژیک» انتخاب خواهد شد.

در حالی که سونی، از لحاظ تئوری، می‌تواند یک شرکت بسیار بزرگ را خریداری کند و هزینه آن را بپردازد، اما باید این را هم در نظر بگیرید که این شرکت با خرید هر استودیو باید هزینه‌های دیگری همچون حقوق کارمندان آن استودیو را نیز بر عهده بگیرد. بنابراین آن‌ها علاوه‌بر هزینه‌ی خرید استودیو باید هزینه‌های اضافی زیادی پرداخت کنند. به همین دلیل است که گفته می‌شود، سونی با اینکه برای خریدهای آینده‌اش بسیار تهاجمی عمل خواهد کرد، اما باید برای آن‌ها استراتژی خوبی نیز اتخاذ کند، زیرا اساساً هر خریدی که می‌کنند باید در هدف اصلی آن‌ها تأثیرگذار باشد. در ادامه گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که سونی در کشورهایی همچون ژاپن، چین، لهستان و کانادا مشغول بررسی گزینه‌های مختلف مناسب خرید شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا