تاریخ انتشار Halo Infinite

مایکروسافت تاریخ انتشار Halo Infinite را در گیمزکام 2021 اعلام کرد

در جریان افتتاحیه رویداد Gamescom 2021، مایکروسافت بعد از مدت‌ها تاریخ انتشار Halo Infinite را با نمایش یک تریلر از بخش‌ چند نفره به صورت رسمی اعلام کرد.

در جریان رویداد Xbox در گیمزکام، وقتی خبری از پرطرفدارترین انحصاری ایکس‌باکس نشد، بسیاری از طرفداران ناامید شدند، زیرا در حالی که تنها 4 ماه به زمان انتشار هیلو اینفینیت باقی‌‌مانده است طرفداران انتظار اطلاعات بیشتری از این بازی داشته‌اند. حال در جریان لایو استریم افتتاحیه رویداد Gamescom 2021 سه تریلر جدید به ترتیب از بخش چندنفره بازی Halo Infinite، کنترلر الیت و باندل هیلو اینفینیت ایکس‌باکس سری ایکس به نمایش گذاشته شد. در ادامه همچنین تاریخ انتشار Halo Infinite نیز اعلام شد که مصادف با 8 دسامبر (17 آذر ماه) است. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. تمامی تریلرهای منتشر شده را در لینک یوتوب مشاهده کنید.

رویداد ایکس‌باکس 2021 Gamescom پر از تریلرهایی هیجان‌انگیز همانند E3 2021 نبود. در عوض به دو میزبان خود اجازه داد تا با سازندگان بازی بنشینند و درباره عناوینی که به زودی برای پلتفرم‌های Xbox عرضه می‌شود گفت‌وگو کنند. آنطور که هوادارن انتظار داشتند جذاب نبود ولی اطلاعات بسیار مهمی در آن وجود داشت. البته باید این را هم در نظر گرفت که هر رویدادی نمی‌‌تواند به اندازه E3 2021 مایکروسافت هیجان‌انگیز باشد. اگر مایکروسافت تاریخ انتشار Halo Infinite را در رویداد Xbox اعلام می‌کرد این خبر بقیه‌ی عناوین مایکروسافت مثل Age of Empires 4 یا Microsoft Flight Simulator را تحت شعاع قرار می‌داد و هواداران به راحتی آن‌ها را فراموش می‌کردند، بنابراین به نظر می‌رسد مایکروسافت تاکتیک هوشمندانه‌ای را اتخاذ کرده بود.

Halo Infinite و استویدو سازنده آن یعنی 343 اینداستریز امسال مدت زمان زیادی را در کانون توجهات بودند، حتی با وجود افشای اخیر مبنی بر اینکه بازی بدون حالت‌‌های Forge و Co-op در زمان عرضه، منتشر خواهد شد، انتظارات از این بازی در بالاترین حد ممکن بوده است. بنابراین هنگامی که در رویداد Xbox ظاهر نشد، طرفداران گمان می‌کردند که ممکن است تاخیر دیگری در راه باشد. اما زمانی که 343 اینداستریز، تاریخ انتشار Halo Infinite را به همراه کنترلر الیت و باندل هیلو اینفینیت ایکس‌باکس سری ایکس اعلام کرد، هوادران به اوج هیجان خود رسیدند. البته اطلاعات دیگری از بازی‌های مختلف در آن شب منتشر شد اما فکر نمی‌کنم هیچکدام بتوانند از 343 اینداستریز پیشی بگیرند. با اینکه افتتاحیه رویداد Gamescom 2021 پر از بازی‌های گوناگون بود، اما مایکروسافت توانست با ارائه‌ بازی‌های کوچک‌تر خود و اعلام تاریخ انتشار Halo Infinite شب خطره‌انگیزی را برای هوادارن خود رقم بزند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا