مراحل جانبی Horizon Forbidden West

مراحل جانبی Horizon Forbidden West از کیفیت بهتری برخوردار هستند

ماتیس دی‌ یونگ، کارگردان بازی Horizon Forbidden West، اعلام کرد که این بازی از مراحل جانبی باکیفیت‌تر با پاداش‌های ارزشمندتری برخوردار خواهد بود.

پیش‌نمایش اختصاصی جدیدی از بازی Horizon Forbidden West توسط رسانه گیم اینفرمر منتشر شد که جزئیات تازه‌ای از این بازی اکشن-نقش آفرینی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پیش‌نمایش تأیید بسیاری روی بهبود کیفیت مراحل جانبی و افزایش پاداش‌های ارزشمند در آن‌ها نسبت به نسخه‌ی اول این عنوان داشته است.

ماتیس دی‌ یونگ، کارگردان بازی Horizon Forbidden West، در این رابطه اظهار داشت:

بازیکنان در Horizon Forbidden West از مراحل جانبی باکیفیت‌تر و متنوع‌تری نسبت‌به نسخه‌ی اول برخوردار خواهند بود و پس از اتمام هر یک از آن‌ها به واسطه‌ی پاداش‌هایی که دریافت می‌کنند احساس بهتری از موفقیت در این چالش‌ها خواهند داشت. مراحل فرعی یکی از آن بخش‌هایی بود که فکر می‌کردیم هنوز پتانسیل بهتر شدن دارد. بنابراین پس از به اتمام رساندن هر یک از مراحل جانبی این عنوان شما یک اسلحه یا یک لباس جالب و یا آیتم‌های ارزشمندی که برای پیشروی در بازی می‌توانند مفید باشند، دریافت خواهید کرد.

بن مک‌کا، کارگردان داستانی Horizon Forbidden West اخیرا با گیم اینفرمر مصاحبه‌ای داشت که در آن به یکی از موارد مهمی که استودیوی Guerilla Games توجه ویژه‌ای به آن داشته‌ است، اشاره می‌کند. وی تأکید می‌کند کارکترهایی کلیدی بازی که الوی در روند داستان با آن‌ها وقت می‌گذراند، تنها در مراحل اصلی بازی محصور نمی‌شوند و بسیاری از این کارکترها در مراحل جانبی بازی معرفی خواهند شد. همچنین قرار نیست تا آن‌ها پس از اتمام یک مأموریت به دست فراموشی سپرده شوند؛ بلکه الوی پس از آن بارها و بارها با این کارکترها روبه‌رو خواهد شد. ماتیس دی یونگ نیز مواردی را که مک‌‎کا گفته بود، تایید می‌کند و می‌گوید الوی در Horizon Forbidden West بیشتر از قسمت قبلی وقتش را با کاراکترهای کلیدی می‌گذارد و در طول داستان بازی کمتر تنها خواهد بود.

بعد از گذشت 5 سال از عرضه نسخه‌ی اول این بازی در سال 2017، بالاخره دنباله‌ی آن یعنی Horizon Forbidden West قرار است در تاریخ 18 فوریه 2022 ( 29 بهمن‌ماه) برای پلتفرم‌های پلی‌اسیشن 5 و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. در این بازی شاهد حضور الوی در سرزمین‌ غرب ممنوعه که در همان مناطق غربی آمریکا واقع است، خواهیم بود. همچنین یک نسخه‌ی خاص از این مجموعه با نام Horizon Call of Mountain برای علاقه‌مندان به هدست‌های واقعیت مجازی جدید سونی یعنی PSVR 2 در حال ساخت می‌باشد که به در نوع خود جالب توجه است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا