سه‌گانه GTA

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی سه‌گانه GTA

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی سه‌گانه GTA، زودتر از زمان مشخص شده، به همراه رزولوشن و سایر جزئیات فنی این مجموعه، فاش شد.

به‌تازگی اطلاعاتی از بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition توسط خود راک‌استار گیمز فاش شده است که از مشخصات سیستم مورد نیاز این بازی برای پی‌سی گرفته تا رزولوشن بازی و جزئیات آن را برای کاربران آشکار می‌کند. چیزی که این افشاسازی جالب می‌کند، این است که اینبار خود راک‌استار منبع افشای این اطلاعات است. جزئیات این سه‌گانه و پیشرفت‌های آن برای ریمسترهای GTA 3 ، GTA: Vice City و GTA: San Andreas هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند، درواقع صفحه‌ی پشتیبانی این بازی زودتر از زمان مقرر در دسترس قرار گرفت که توسط یکی از اعضای انجمن GTA forums شناسایی شد و اطلاعات مهمی از آن به‌دست آماده است.

همانطور که انتظار داشتید، جلوهای بصری و گرافیک بازی بهبود قابل‌ملاحظه داشته است که شامل «ارتقاء چشمگیر سیستم نورپردازی بازی و بهبود گرافیک محیطی از جمله تکسچرهایی با رزولوشن بالا، افزایش فواصل و زاویه دید و موارد دیگر می‌شود.» راک‌استار در این سند وعده‌ی «پیشرفت‌های هم‌جانبه» را به علاقه‌مندان این بازی می‌دهد و دراین‌باره می‌گوید: «این دنیای دوست‌داشتنی را با جزئیات جدید زنده می‌کند.»

یکی از قابل توجه‌ترین تغییراتی که طراحان سه‌گانه در بازی های اصلی ایجاد خواهند کرد، اضافه شدن سیستم کنترلی و استایل گیم‌پلی بازی Grand Theft Auto 5 است که جایگزین استایل کنترل بازی‌های اصلی این مجموعه می‌شود. حالت کنترل نسخه‌ی اصلی بسیار قدیمی بوده و برای بسیار از کاربران مشکل‌ساز است و این حرکت سازندگان نکته‌ی مثبتی برای این بازی محسوب می‌شود. در ادامه شما می‌توانید مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی سه‌گانه GTA را مشاهده کنید:

حداقل مشخصات سیستم مورد نیاز

  • پردازنده: Intel Core i5-2700K یا AMD FX-6300
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 760 2GB یا AMD Radeon R9 280 3GB
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه: 45 گیگابایت
  • سیستم‌عامل: ویندوز 10

سیستم پیشنهادی

  • پردازنده: Intel Core i7-6600K یا AMD Ryzen 5 2600
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 970 4GB یا AMD Radeon RX 570 4GB
  • رم: 16گیگابایت
  • حافظه: 45 گیگابایت
  • سیستم‌عامل: ویندوز 10

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition برای پلتفرم‌های، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس،‌ ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد. هرچند تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نشده است، اما نسخه‌های iOS و اندروید با کمی تأخیر را در سال 2022 منتشر می‌شود. علاوه‌بر این، براساس برنامه‌ریزی صورت گرقته، نسخه فیزیکی سه‌گانه GTA نیز در دسامبر امسال به بازار عرضه شود. حتی یک فروشگاه عرضه‌کننده این بازی نیز قیمت بازی روی کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت و سونی را 70 دلار اعلام کرده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا