Galaxy Buds Pro

نقد و بررسی Galaxy Buds Pro؛ بهترین هدفون واقعا بی‌سیم سامسونگ

نظر ما

چند قدم بالاتر از Galaxy Buds Live، سامسونگ Galaxy Buds Pro کیفیت صدا و میکروفون بهتر و قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای نظیر امکان جفت شدن به چند دستگاه مختلف و پشتیبانی از صدای فضایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. درست است که این هدفون‌های از قابلیت حذف نویز (noise cancellation) هدفون‌های دور گوش و کیفیت صدای ایرفون‌های بالا رده برخوردار نیست. اما به اندازه برچسب قیمتی که سامسونگ برای آنها طلب می‌کند، میزان مطلوبی از دو ویژگی مورد بحث را در اختیارتان قرار می‌دهند. آنچنان که توانایی رقابت با هدفون‌های واقعا بی‌سیم پریمیوم موجود در بازار را دارند.

نقاط مثبتنقاط منفی
گواهی‌نامه IPX7 به منظور مقاومت در برابر نفوذ آبصدای فلت و محدود
قابلیت حذف نویز پایهعدم پشتیبانی از دستیار گوگل و سیری
کنترل‌های لمسی سادهبیرون آمدن از گوش

بررسی اجمالی

زمانی که در مورد Galaxy Buds Pro صحبت می‌کنید، ساده‌ترین روش برای توضیح این هدفون‌های واقعا بی‌سیم این است که آنها معادل AirPods Pro برای سری جدید Galaxy S21 به حساب می‌آیند و هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که این هدفون‌ها چه قابلیت‌هایی دارند. بله هر دو ایرفون مورد بحث فناوری حذف نویز فعال (active noise cancellation) را ارائه می‌دهند و از قابلیت صدای فضایی پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند هنگام تماشای محتوای بصری تجربه واقع‌گرایانه بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین هر دو دستگاه با یکبار شارژ 5 ساعت به پخش موسیقی می‌پردازند. اما این هدفون واقعاً بی‌سیم برای افرادی که از تلفن هوشمند یا تبلت سامسونگ استفاده می‌کنند، طراحی شده است. این گشواره‌های قطعه گمشده‌ای هستند که تمام جهان سامسونگ را به هم پیوند می‌دهند. به منظور پاسخ‌دهی به تماس‌ها، Galaxy Buds Pro قابلیت‌هایی نظیر امکان جفت شدن به دستگاه‌های مختلف و پشتیبانی از Bixby (نه دستیار صوتی گوگل) و اپلیکیشن Galaxy Wearable را ارائه می‌دهد. در نظر داشته باشید که برنامه Galaxy Wearable تنها در سیستم عامل اندروید در دسترس می‌باشد و کاربران iOS هنوز نمی‌توانند از این برنامه اختصاصی سامسونگ استفاده کنند. این درحالی است که به منظور بهره‌گیری از بهترین قابلیت‌های Galaxy Buds Pro به این اپلیکیشن نیاز خواهید داشت. این هدفون‌های واقعا بی‌سیم همچنین می‌توانند با استفاده از فرمت صوتی اختصاصی سامسونگ که از جریان صوتی UHQ پشتیبانی می‌کندکه صدایی با وضوح بالا (High Resolution Audio یا به اختصار HRA) با نرخ نمونه برداری 192 کیلوهرتز و عمق 24 بیت (24bit/192KHz) از طریق بلوتوث در اختیار کاربران قرار دهند. به این موارد پشتیبانی از اپلیکیشن SmartThings Finder و ضبط صدا با استفاده از چند میکروفون که به شما اجازه می‌دهد هنگام فیلمبرداری با تلفن‌های هوشمند سامسونگ از جوانه‌های داخل گوش خود به عنوان میکروفون‌ استفاده کنید، نیز اضافه کنید. درحالی که Galaxy Buds Plus با دستگاه‌های سامسونگ هماهنگی خارق‌العاده از خود به نمایش می‌گذارد. اما با سایر تلفن‌های هوشمند اندروید و iOS به خوبی کار نمی‌کند. در نظر داشته باشید ناسازگاری جوانه‌های Galaxy Buds Pro با تفن‌های هوشمند iOS، به دلیل عدم انتشار بروزرسانی جدید اپلیکیشن Galaxy Buds توسط اپل رخ داده است. خبر خوب این است که اگر به دنبال یک هدفون بی‌سیم با تمام قابلیت‌های کاربردی هستید که از کیفیت صدای خوب و ارگونومی مناسب برخوردار باشد، با تلفن‌های هوشمند سامسونگ به خوبی کار کند و برایتان مهم نیست که کمی بیشتر از مبلغ Galaxy Buds Live برای آن هزینه کنید. Buds Pro می‌توانید انتخاب مناسبی برای شما به حساب آید و توصیه می‌کنیم آنرا به خانواده، دوستان و آشنایان خود که علاقه خاصی به تلفن‌های سامسونگ خود دارند، پیشنهاد دهید.

قیمت و دسترسی

  • تاریخ عرضه 25 دی‌ماه (14 ژانویه)
  • قیمت‌گذاری 199 دلار/219 یورو/ 349 دلار استرالیا
  • افزایش قیمت منصفانه نسبت به Galaxy Buds Live

سامسونگ Galaxy Buds Pro به همراه سری Galaxy S21 طی رویداد Unpacked و در تاریخ 25 دی‌ماه (14 ژانویه) رونمایی شد و یک روز بعد از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به صورت گسترده در دسترس کاربران قرار گرفت. سامسونگ برای Galaxy Buds Pro برچسب قیمت 199 دلار (معادل 219 یورو، 349 دلار استرالیا) طلب می‌کند که اندکی گران به نظر می‌رسد. اما این قیمت‌گذاری با توجه به برچسب قیمت 169 دلاری (معادل 179 یورو، 319 دلار استرالیا) Galaxy Buds Live منطقی جلوه می‌کند. همچنین قابلیت‌هایی که این غول فناوری کره‌ای در نسخه جدید ارائه می‌دهد ارزش این افزایش قیمت 30 دلاری را دارد. البته سامسونگ ما را در موقعیت عجیبی قرار داده و زمان عرضه هدفون‌های واقعا بی‌سیم خود را بی‌اندازه به یکدیگر نزدیک کرده است. Galaxy Buds Pro تنها 5 ماه پس از عرضه Galaxy Buds Live و یکسال پس از معرفی Galaxy Buds Plus روانه بازار شده است. هنوز به طور دقیق مشخص نیست سامسونگ به چه دلیل برای معرفی هدفون‌های بی‌سیم خود عجله می‌کند و سبب ایجاد تنوع بیش از نیاز در این بخش از محصولات خود شده است. اگر به دنبال گزینه‌های مقرون به صرفه هستید، مجبور نیستید خیلی به عقب بازگردید: WF-SP800N سونی و Elite 75t جبرا با 50 دلار قیمت کمتر قابلیت حذف نویز فعال را ارائه می‌دهد. همچنین اگر از قابلیت‌های خاص سامسونگ نیز صرف نظر کنید، گزینه‌های بیشتری نظیر Soundcore Liberty 2 Pro انکر و Audio T8505 فیلیپس نیز در اختیار خواهید داشت.

طراحی

  • در سه رنگ عرضه می‌شوند
  • بیرون‌زدگی آزاردهنده
  • مجهز به تعداد زیادی حسگر و میکروفون
Galaxy Buds Pro
Photo By Future

Galaxy Buds Pro در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و بنفش به منظور هماهنگی هرچه بیشتر با سری Galaxy S21 روانه بازار خواهد شد. همچنین رنگ جوانه‌های با رنگ کیس شارژ همراه آنها مطابقت خواهد شد که جلوه خاصی به آنها می‌بخشد. صحبت از کیس شارژ شد، درب جعبه معقر بوده و از وسط به طرف بالا باز می‌شود. اندازه آن نیز بسیار جمع‌وجور است و به راحتی درون جیب شما قرار می‌گیرد. همچنین دو LED کوچک به منظور نمایش میزان شارژ دستگاه در بیرون و درون کیس شارژ تعبیه شده‌اند که بسته به میزان شارژ هدقون رنگ‌های سبز، زرد و قرمز را به نمایش می‌گذارند. جوانه‌های Galaxy Buds Pro نیز هیچ شباهتی به طراحی لوبیایی شکل Galaxy Buds Live نداشته و به نظر می‌رسد سامسونگ در این سری از طراحی اصلی و قیفی‌شکل خود استفاده کرده است. قیف احتمالا واژه مناسبی برای توصیف طراحی این هدفون واقعا بی‌سیم می‌باشد. زیرا طول آنها بلند نبوده اما اندازه‌شان تقریبا به 20.8 میلی‌متر می‌رسد. هرچند سامسونگ به منظور قرارگیری حسگرها، پین‌های پوگو و میکروفون‌ها به تمام آن فضا نیاز خواهد داشت.

Galaxy Buds Pro
Photo By Digital Slang

بخش بیرونی جوانه‌ها دارای یک پوشش پلاستیکی براق و بازتابنده می‌باشد که حسگر لمسی خازنی، دو میکروفون و محافظ باد که سبب کاهش نویز محیطی هنگام قدم زدن در فضای باز می‌شود، زیر آن جاسازی شده است. به این موارد، یک ووفر 11 میلی‌متری و توییتر 6.5 میلی‌متی را که درست زیر آنها قرار گرفته‌اند نیز اضافه کنید. علی‌رغم ظاهر تقریبا آینده‌نگرانه، زمانی که جوانه‌ها را درون گوش خود قرار می‌دهید، با یک بیرون‌زدگی عظیم و زشت مواجه خواهید شد. پوشیدن آنها هنگام خواب در بهترین حالت آزاردهنده و در بدترین حالت دردناک می‌باشد و از آنجایی که هیچ راهی به منظور تثبیت آنها در گوش وجود ندارد، به طور دوره‌ای تغییر موقعیت می‌دهند. بنابراین شما مجبورید آنها را دوباره تنظیم کنید. در غیر این صورت، میزان ایستادگی جوانه‌ها به همراه قابلیت حذف نویز به آرامی کاهش می‌یابد. به منظور کمک به رفع برخی از این مشکلات، دو عدد سری سیلیکونی اضافی درون جعبه ایرفون وجود دارد که به شما کمک می‌کند میزان ایستادگی جوانه‌ها را افزایش دهید. به این مجموعه یک عدد کابل شارژ USB-C را نیز اضافه کنید (بدون آداپتور شارژ). آیا این اقدام سامسونگ نیز در جهت کاهش زباله‌های الکترونیکی می‌باشد؟ بله. اما این موضوع برای افرادی که نخستین هدفون واقعا بی‌سیم خود را خریداری می‌کنند، یک مانع احتمالی تلقی می‌شود. یادگیری نحوه عملکرد کنترل‌های لمسی Galaxy Buds Pro نیز دشوار نیست و شما به راحتی می‌توانید آنرا فرابگیرید. کنترل‌های پیش‌فرض شامل یک ضربه برای پخش/ توقف موسیقی، دو ضربه برای پخش آهنگ بعدی یا پاسخ‌/ رد تماس، سه ضربه برای پخش آهنگ قبلی می‌باشد. با لمس و نگه داشتن جوانه نیز قابلیت‌های از پیش ‌تعیین شده شما ارائه خواهد شدِ، اما به صورت خودکار بین حالت فراگیر و حذف نویز تغییر می‌کند. همچنین امکان سفارشی آخرین دستور نیز فراهم شده است. اما برای این منظور به اپلیکیشن پوشیدنی سامسونگ (Galaxy Wearable) نیاز خواهید داشت. به طور کلی، پوشیدن جوانه‌های Galaxy Buds Pro برای مدت طولانی به طور غیرمنتظره‌ای راحت است و به لطف دریچه اضافی هیچ‌گونه فشار اضافی رو گوش‌های شما ایجاد نخواهد شد. اما آنها به خاطر مواردی که پیشتر اشاره کردیم از گوش شما خارج می‌شوند. Buds Pro قطعا جذاب‌ترین هدفون واقعا بی‌سیم بازار نبوده و پوشیدن آن هنگام خواب نیز ناراحت‌کننده است.

قابلیت‌ها

  • عملکرد حذف نویز پایه باید بهبود یابد
  • گواهی‌نامه IPX7 به منظور مقاومت در برابر نفوذ آب درجه یک است
  • اپلیکیشن SmartThings نیز کاربردی به نظر می‌رسد
Galaxy Buds Pro
Photo By Future

دو ویژگی خارق‌العاده Galaxy Buds Pro پشتیبانی از حذف نویز فعال (active noise cancellation) و گواهی‌نامه IPX7 به منظور مقاومت در برابر نفوذ آب (بالاترین گواهی‌نامه اخذ شده توسط هدفون‌های واقعا بی‌سیم سامسونگ) می‌باشد. تاکنون هدفون‌های TWS سامسونگ تنها از استاندارهای IPX2 یا IPX4 به منظور مقاومت در برابر نفوذ آب بهره می‌بردند. این بدان معناست که جوانه‌های این غول فناوری کره‌ای در برابر چند قطره باران یا کمی عرق مقاوم بودند. اما هیچ‌گاه به منظور استفاده‌های طولانی مدت و شدید توصیه نمی‌شدند. با گواهی‌نامه IPX7، سامسونگ Galaxy Buds Pro می‌تواند به مدت 30 دقیقه و در عمق حداکثر یک متر در برابر نفوذ آب مقاومت کند. بنابراین دیگر نگرانی‌ای بابت افتادن جوانه‌ها در وان حمام یا استفاده از آنها هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین نخواهید داشت. این موضوع یک پیشرفت بزرگ برای سامسونگ به حساب می‌آید و به این غول فناوری کره‌ای اجازه می‌دهد با بالاترین استاندارهای سایر شرکت‌ها به رقابت بپردازد. عملکرد حذف نویز فعال چقدر خوب است؟ خب، برای سامسونگ خوب به نظر می‌رسد. وجود سه میکروفون داخلی قطعا به Galaxy Buds Pro کمک می‌کند تا در مقایسه با Galaxy Buds Live در جلوگیری از ورود نویز محیط بهتر عمل کند. اما این امکان با قابلیت حذف نویز هدفون‌های دور گوش بالا رده‌ای مانند سونی 1000XM4 قابل مقایسه نیست. زمانی که مشغول آژمایش Buds Pro سامسونگ بودیم، متوجه شدیم این ایرفون بی‌سیم در حذف نویز ناشی از دستگاه‌های تهویه هوا به خوبی عمل می‌کند. اما اگر کسی به پخش موسیقی بپردازد، هیچ شانسی نخواهد داشت. به هر صورت قابلیت حذف نویز این هدفون TWS به اندازه‌ای خوب است که شما صدای مکالمات پیرامون خود را نشنوید. اما هر چیزی که از صدای افراد بلندتر باشد به گوش شما خواهد رسید. Galaxy Buds Pro افزون بر ANC از قابلیت تقویت صدا (audio amplification یا audio passthrough) نیز پشتیبانی می‌کند که با فشار دادن و نگه داشتن صفحه لمسی خازنی جوانه‌ها قابل دسترسی است. تقویت صدا صدای محیط پیرامون را جمع‌آوری کرده و آنرا به درون گوش شما می‌فرستد. البته این قابلیت تنها توانایی ایجاد صوت‌هایی با شدت 20 دسی‌بل را دارد. اما همین میزان صدا نیز به منظور شنیدن صدای پیشخوان اغذیه ‌فروشی برای دریافت غذا کافی به نظر می‌رسد. Galaxy Buds Pro همچنین از چند ویژگی اختصاصی که تنها در تلفن‌های هوشمند در دسترس خواهند بود نیز بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توانیم به حالت بیکسبی (hands-free Bixby) اشاره کنیم که کاملا مطابق انتظار شما کار می‌کند. همچنین ویژگی Find My Earbuds نیز از طریق SmartThings Find در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قابلیت SmartThings Find در اپلیکیشن SmartThings قرار داشته و می‌تواند نقشه‌ای از مکان‌ دستگاه‌هایتان را به نمایش بگذارد (حتی در حالت آفلاین و قطع ارتباط بلوتوث). این موضوع به شما آرامش خاطر می‌دهد که دستگاه‌های شما هرگز به سرقت نخواهند رفت یا حتی اگر مکان آنها را فراموش کردید با استفاده از این قابلیت به راحتی می‌توانید موقعیت‌شان را مکان‌یابی کنید. نکته دیگر اینکه اگر صاحب چندین دستگاه گلکسی سامسونگ هستید، می‌توانید به لطف قابلیت تغییر خودکار و با استفاده از Galaxy Buds Pro به صورت یکپارچه بین دستگاه‌ها سوئیچ کنید. به عنوان مثال، شما با استفاده از Galaxy Tab S7 Plus خود درحال گوش دادن به موسیقی هستید، در همین حال می‌توانید به لطف از قابلیت تغییر خودکار و با استفاده از Galaxy S20 خود تماس برقرار کنید. تغییر خودکار به این معناست که از جوانه‌ها به صورت خودکار به منظور تماس تلفنی استفاده خواهد شد و پس از اتمام تماس آنها مجددا خود را به تبلت متصل می‌کنند. این یک قابلیت خاص است.

عملکرد صوتی

  • صدا توسط AKG اکولایز شده است
  • به طور کلی متعادل، صدای دلپذیر
  • فقدان وجود جزئیات
Photo By Future

Galaxy Buds Pro به طور انحصاری توسط سامسونگ تولید نشده و شرکت AKG، تولیدکننده تجهیزات صوتی، نیز در اکولایز کردن این هدفون واقعا بی‌سیم نقش داشته است- شرکت اتریشی AKG یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هارمن به حساب می‌آید که خود کمپانی هارمن یکی از شرکت‌ها تابعه سامسونگ می‌باشد. Galaxy Buds Pro در مجموع ازکیفیت صدای متعادلی برخوردار می‌باشد و در صداهای زیر انحراف‌های (صدای هیس) کمی به گوش شما می‌رسد و خبری از باس‌های عمیق و کوبنده نیز نخواهد بود که واقعا چیز خوبی است. اما در محدوده فرکانسی میانه و بالا از وضوح ناکافی رنج می‌برد و یک محدودده صدای ایزوله شده کوچک را در اختیارتان قرار می‌دهد. صدای فلت نیز به میزان کافی غنی به نظر نمی‌رسد. به زبان ساده، شما می‌توانید خصوط بیس صاف را به همراه افکت‌ صوتی hi-hats در موسیقی‌هایی نظیر Hotel California از گروه The Eagles بشونید. اما این صداها تنها دارای جهت‌گیری‌ به سمت راست و چپ هستند و نتیجه مطلوبی را نیز ارائه می‌دهند. اما به سطح کیفیت صدای خارق‌العاده هدفون‌های واقعا بی‌سیم رده بالای موجود در بازار نمی‌رسد. خوشبختانه اگر شما جزو افرادی هستید که علاقه به اکولایز کردن جوانه‌های خود دارید، اپلیکیشن Galaxy Wearable سامسونگ این امکان را برای شما فراهم می‌کند. در واقع تنظیمات پویا این هدفون TWS بسیار دوست‌داشتنی است. اما هیچ‌کدام از آنها صداگذاری گسترده‌تر و کامل‌تر را ارائه نمی‌دهند. گفته می‌شود این موضوع ممکن است با انتشار پشتیبانی از صدای 360 درجه در سال جاری تغییر کند. به نقل از برخی منابع آگاه، قابلیت جدید سامسونگ “صدای چند کاناله – همانند تئاتر”‌ را به جوانه خواهد آورد. متاسفانه در زمان بررسی Galaxy Buds Pro هنوز این بروزرسانی منتشر نشده بود. در حال حاضر شما باید خود را با صدای استریو سازگار کنید. اگر از یک دستگاه گلکسی سامسونگ استفاده نمی‌کنید، صدا از طریق کدک‌های صوتی SBC یا AAC ارسال خواهد شد که به طور قطع کیفیت صدای مطلوبی را در اختیارتان قرار نمی‌دهند. این بدان معناست که تفاوت قابل توجهی در تجربه کاربری جوانه‌های Buds Pro هنگام استفاده از دستگاه‌های سامسونگ که از کدک‌های مقیاس پذیر (مانند Galaxy Note 20 Ultra 5G) پشتیبانی می‌کنند با دستگاه‌هایی که از SBC به منظور انتقال صوت بهره می‌برند (مانند Pixel 3 گوگل)، وجود خواهد داشت. از آنجایی که قابلیت‌های کاربردی Galaxy Buds Pro تنها در دستگاه‌های سامسونگ در دسترس می‌باشد.، زمانی که می‌خواهید این هدفون واقعا بی‌سیم برای پلتفرم دیگری خریداری کنید، با پرسش‌های اساسی مواجه خواهید شد. اگر سامسونگ مجوز کدک aptX HD را از کوالکوم خریداری یا امکان استفاده از استاندارد جدید Bluetooth Low Energy (LE) Audio را در جوانه‌های خود فراهم می‌کرد، شما پشتیبانی HD گسترده‌تری داشتید. اما پشتیبانی از فرمت UHQ audio از هیچی بهتر است. هنگام استفاده از Buds Pro به منظور برقراری تماس مخاطبان از کیفیت مطلوب صدای دریافتی سخن می‌گفتند. گرچه آنها گمان می‌کردند هنگام مکالمه با میکروفون داخلی تلفن هوشمند صدا اندکی واضح‌تر به نظر می‌رسد. این موضوع جزو نقاط ضعف جوانه‌های سامسونگ به حساب نمی‌آید. زیرا اکثر هدفون‌های TWS موجود در بازار نسبت به میکروفون‌های داخلی تلفن هوشمند از کیفیت صوتی پایین‌تری برخوردار هستند. اما بدان معنا نیست که هنگام خرید یک هدفون واقعا بی‌سیم نباید به کیفیت صدای آن هنگام برقرای تماس صوتی توجه کنید.

عمر باتری

  • 5 ساعت کارایی با هر بار شارژ/ 13 ساعت کارایی به همراه کیس شارژ با ANC روشن
  • 7 ساعت کارایی با هر بار شارژ/ 20 ساعت کارایی به همراه کیس شارژ با ANC خاموش
  • عملکرد متوسط در زمینه حذف نویزهای محیطی
Photo By Samsung

باتری Galaxy Buds Pro برای یک هدفون واقعا بی‌سیم مجهز به فناوری حذف نویز فعال از دوام خوبی برخوردار می‌باشد. اما هنوز نسبت به Galaxy Buds Plus که با یکبار شارژ 11 ساعت به پخش موسیقی می‌پردازد، عملکرد ضعیف‌تری از خود نشان می‌دهد. دلیل این موضوع نیز می‌تواند پشتیبانی از قابلیت ANC و بیکسبی باشد که مصرف انرژی بالایی دارند. سامسونگ ادعا می‌کند در صورت استفاده از ANC در یک چرخه شارژ می‌توانید به 5 ساعت موسقی گوش دهید و با استفاده از کیس شارژ این مدت زمان را تا 13 ساعت افزایش دهید. اگر این قابلیت را خاموش کنید، جوانه‌ها 7 الی 8 ساعت دوام خواهند آورد و کیس شارژ نیز این زمان را تا 20 ساعت بهبود می‌بخشد. در انجام آزمایش‌های واقعی متوجه شدیم Galaxy Buds Pro سامسونگ حدود سه روز با استفاده مداوم (بیش از 5 ساعت گوش دادن به موسیقی در روز) دوام آورده است. اما هنگامی که تنها در اوقات فراغت خود از جوانه‌ها استفاده کردیم (3 ساعت در روز)، میزان شارژدهی آنها به حدود یک هفته رسید. هرگاه شارژ ایرفون به اتمام رسید، نگران نباشید؛ Galaxy Buds Pro به لطف فناوری شارژ سریع با 5 دقیقه شارژ می‌تواند حدود یک ساعت به پخش موسیقی بپردازد. به منظور بهره‌مندی از این فناوری باید از درگاه USB-C استفاده کنید، هرچند امکان شارژ بی‌سیم کیس نیز فراهم می‌باشد. اما سرعت شارژ پایین‌تری را پایین‌تری در مقایسه با شارژ باسیم ارائه می‌دهد. در نظر داشته باشید جوانه‌های WF-SP800N سونی که پیشتر بدان اشاره کردیم، شارژدهی حدود 9 ساعت در اختیارتان قرار می‌دهند که این زمان به همراه کیس شارژ تا 18 ساعت افزایش می‌یابد. Elite 75t جبرا نیز به صورت منفرد 8 ساعت و در صورت استفاده از کیس شارژ 20 ساعت به پخش موسیقی می‌پردازد. رقابت در این بخش از آنچه تصورش را می‌کنید، نزدیک‌تر است.

آیا باید سامسونگ Galaxy Buds Pro را خریداری کنیم؟

آنها را بخرید اگر …

  • اگر طرفدار دستگاه‌های گلکسی سامسونگ هستید

اگر با تلفن هوشمند گلکسی خود زندگی می‌کنید، نفس می‌کشید، غذا می‌خورید و می‌خوابید، هیچ چیز نباید شما را از خرید Galaxy Buds Pro منصرف کند.

  • تصادفا جوانه‌های قبلی خود را خیس کرده‌اید

اگر جوانه‌های قبلی خود را به دلیل عدم مقاومت در برابر آب خراب کرده‌اید، پس Galaxy Buds Pro به دلیل گواهی‌نامه مقاومت در برابر آب IPX7 گزینه مناسبی برای شما به حساب می‌آید. آنها در برابر باران و عرق مقاوم هستند و می‌توانید هنگام انجام ورزش‌های سنگین نیز از آنها استفاده کنید.

  • به منظور ناپدید کردن جوانه‌های خود شناخته شده هستید

اگر از دسته افرادی هستید که همواره به دنبال وسایل خود می‌گردید، قطعا قابلیت SmartThings Find برای شما بسیار مفید فایده خواهد بود. با استفاده از این قابلیت می‌توانید موقعیت هدفون واقعا بی‌سم (جوانه‌ راست و چپ) خود را صرف از روشن یا خاموش بودن، مکان‌یابی کنید.

آنها را نخرید اگر …

  • اگر مقداری سکوت و آرامش می‌خواهید یا به آن نیاز دارید

متاسفانه قابلیت حذف نویز فعال Galaxy Buds Pro، به عنوان نقطه قوت این هدفون TWS به حساب نمی‌آید و زمانی که این قابلیت را روشن می‌کنید، تنها با کاهش سر و صدا محیط روبرو می‌شوید و خبری سکوت مطلق در آنها نخواد بود.

  • اگر کیفیت صدای خارق‌العاده می‌خواهید

ما باید به AKG برای اکولایز کردن Galaxy Buds Pro توصیه‌هایی بکنیم. اشتباه برداشت نکنید، این هدفون به منظور گوش دادن به موسیقی کاملا متعادل و راحت است. اما همانطور که گفته شد، کیفیت صدا واقعا خارق‌العاده نیست و ممبود جزئیات و گستره دینامیکی اندک در آن به وضوح احساس می‌شود.

  • به استفاده از دستیارهای صوتی گوگل و سیری عادت کرده‌اید

در حال حاضر به نظر می‌رسد که تنها دستیار هوشمندی که Galaxy Buds Pro از آن پشتیبانی می‌کند، بیکسبی خواهد بود. این بدان معناست که اگر در اکوسیستم گوگل یا اپل به سر می‌برید، امکان کنترل دستیار صوتی اختصاصی این پلتفرم‌ها از طریق فرمان‌های لمسی جوانه‌های Buds Pro نخواهید داشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا