نمرات بازی Halo Infinite

نمرات بازی Halo Infinite از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی نمرات بازی Halo Infinite از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و این بازی توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد.

Halo Infinite یک بازی ویدئویی نزدیک به انتشار در سبک شوتر اول شخص است که توسط 343 اینداستریز توسعه یافته و به‌وسیله‌ی ایکس‌باکس گیم استودیوز برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. Halo Infinite ششمین قسمت اصلی از مجموعه بازی‌های هیلو به‌شمار می‌رود و همچنان داستان مستر چیف را دنبال می‌کند و سومین قسمت Reclaimer saga و دنباله‌ی Halo 5: Guardians نیز به حساب می‌آید. این بازی قرار بود در 10 نوامبر 2020 (20 آبان 1399) منتشر شود، اما زمان انتشار بازی به تعویق افتاد و قرار است در 8 دسامبر 2021 (17 آذرماه) منتشر شود. در همین حال چندی پیش نمرات این بازی از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و این بازی توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد. در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از دید سایت‌های معتبر دنیا برای این بازی را مشاهده کنید.

VG247:100

Halo Infinite به دلیل ضعف‌هایش در بعضی از قسمت‌ها یک بازی کامل نیست، اما با این حال همان چیزی است که یک بازی از مجموعه هیلو بایستی باشد. از آنجایی که از انتشار آخرین بازی از این مجموعه زمان زیادی گذشته، به‌ نظر می‌رسید که هیلو به پایان کار خود رسیده است، اما Halo Infinite نشان داد که این مجموعه هنوز نفس می‌کشد. برایم مهم نیست که منتظر بمانم تا ببینم که آپدیت‌ها، مشکلات این بازی را برطرف می‌کنند یا خیر، زیرا Halo Infinite همین حالا نیز به اندازه کافی درخشان ظاهر شده است.

Windows Central:100

Halo Infinite یک بازی فوق‌العاده می‌باشد که کاملاً فراتر از انتظارات من ظاهر شده و با ترکیب المان‌های جدید و فرمول همیشگی خود به یکی از شاهکارهای استودیو 343 اینداستریز تبدیل شده است.

Game Informer:93

کوآپ یکی از جذاب‌ترین بخش‌های Halo Infinite و به نوعی یکی از امضاهای مجموعه به حساب می‌آید. من نیز مانند بسیاری بازیکنان، از نبود این بخش در زمان عرضه‌ی این بازی ناراحت هستم. غیاب این بخش بسیار ناامید کننده است ولی من باید خود بازی را قضاوت کنم و نه ویژگی‌هایی را که دوست داشتم در آن وجود داشته باشند. بنابراین بایستی بگویم Halo Infinite یک موفقیت خیره‌کننده به حساب می‌آید. فرقی نمی‌کند که عاشق ماجراجویی‌های مرموز علمی ـ تخیلی هستید یا می‌خواهید در نبردهای PvP رقبا را از بین ببرید، Halo Infinite در هر صورت شما را سرگرم خواهد کرد و یک عصر جدید برای یکی از شناخته‌ترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی را شروع می‌کند.

IGN:90

کمپین تک نفره Halo Infinite، دقیقاً همان چیزی است که این مجموعه به آن نیاز داشت که به‌خوبی پتانسیل اصلی، خاص و رضایت‌بخش مسترچیف در نبردها به‌نمایش گذاشته و با استفاده از ایده‌های قدیمی، لحظات خاطره انگیز و جدیدی را برای کاربران خلق می‌کند. داستان این بازی هم برای طرفداران قدیمی و هم برای بازیکنان جدید این مجموعه کوتاه است، اما ارزش شش سال صبر را داشت.

GamesRadar+:90

Halo Infinite به خوبی این میراث 20 ساله را حفظ کرده و به طور هوشمندانه‌ای پایه‌های توسعه‌ی آن در آینده را نیز ترسیم می‌کند. همچنین این بازی بهترین هیلویی است که در چند سال اخیر عرضه شده است.

میانگین نمرات بازی Halo Infinite از دید سایت‌های معتبر دنیا در متاکریتیک و اوپن‌کریتیک به ترتیب برابر 87 و 86 می‌باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا