کامل کردن Dying Light 2

کامل کردن Dying Light 2 تقریباً 500 ساعت زمان می‌برد

استودیوی تک‌لند به صورت رسمی اعلام کرد که بازیکنان برای کامل کردن Dying Light 2، باید بیش از 500 ساعت این بازی را تجربه کنند.

یکی از مواردی که همه‌ توسعه‌دهندگان نمی‌توانند بین آن تعادل ایجاد کنند، مدت زمانی است که برای تکمیل یک بازی لازم خواهد بود. برخی از بازی‌ها به‌شدت کوتاه است اما برای تکمیل برخی دیگر، بازیکنان باید مدت زمانی طولانی را به تجربه آن‌ها بپردازند. براساس اطلاعات جدید به نظر می‌رسد که بازی جهان‌باز Dying Light 2 در دسته دوم قرار می‌گیرد، چرا که به‌تازگی استودیو تک‌لند با انتشار پستی در صفحه‌رسمی توییتر این بازی اعلام کرد، 100 درصد کردن این بازی اکشن-نقش‌آفرینی زامبی‌محور تقریباً 500 ساعت زمان می‌برد. توییت مدنظر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

کامل کردن Dying Light 2

تک‌لند در پست توییتری خود به شفاف‌سازی در این رابطه پرداخت و اظهار داشت که 500 ساعت زمان برای کسی است که می‌خواهد تمامی پایان‌های داستانی بازی و مأموریت‌های اصلی و جانبی را تجربه کرده و به تک تک آیتم‌ها، قطعات و تجهیزات آن دست پیدا کند. در ادامه این استودیو اعلام کرد، کسانی که زمان زیادی برای بازی کردن ندارند، می‌توانند در کمتر از 100 ساعت، داستان بازی را به‌علاوه‌ی مأموریت‌های فرعی آن را به پایان برسانند. با این حال طولانی شدن گیم‌پلی بازی می‌تواند مشکلاتی نظیر کاهش کیفیت محتوای ارائه‌شده و تکراری شدن مراحل آن را نیز به همراه داشته باشد. بنابراین ما امیدواریم که تک‌لند به خوبی از این چالش گذر کرده و یک بازی باکیفیت را به کاربران تقدیم کند.

بازی Dying Light 2: Stay Human در تاریخ 4 فوریه (15 بهمن) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار خواهد گرفت. درضمن دارندگان نینتندو سوییچ نیز می‌توانند این بازی را ازطریق سرویس ابری روی کنسول خود تجربه کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا