مشخصات Galaxy Z Flip 3

آخرین نشت Galaxy Z Flip 3 مشخصات احتمالی آنرا مشخص می‌کند

ساعاتی پیش یک نشت جامع تمامی مشخصات مربوط به Galaxy Z Flip 3 را در اختیار کاربران قرار داد. طبق افشاگری صورت گرفته، این تلفن تاشو از تراشه Snapdragon 888 به همراه 8 گیگابایت رم و یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ نزدیک است و هر روز اطلاعات بیشتری در رابطه با دستگاه‌هایی که قرار است طی این رویداد معرفی شوند، منتشر می‌شود. حال نوبت به Galaxy Z Flip 3 رسیده است. به نظر می‌رسد جدیدترین اطاعات فاش شده در خصوص Galaxy Z Flip 3، تمامی نشت‌ها و شایعات گذشته را در لیستی جامع قرار داده و مشخصات احتمالی دستگاه را مشخص می‌کند. مطابق انتظار Z Flip 3 دارای زبان طراحی‌ای مشابه نسل قبل بوده و به یک صفحه نمایش 6.7 اینچ Dynamic AMOLED با وضوح تصویر +FullHD و نرخ نوسازی تطبیق‌پذیر 120 هرتز مجهز خواهد شد. صفحه نمایش خارجی با استفاده از یک نمایشگر بزرگتر به منظور نمایش اعلان‌ها و کنترل‌ها بیشترین تغییر را به خود دیده است – نمایشگر خارجی 1.9 اینچ با وضوح تصویر 260×512 پیکسل. همچنین سامسونگ به منظور کیفیت ساخت هرچه بهتر از شیشه تقویت‌شده گوریلا گلس Victus در پنل پشتی این دستگاه استفاده کرده است.

WinFuture بیان می‌کند همانند بسیاری از پرچمداران اندروید 2021 وظیفه پردازش داده‌ها در Galaxy Z Flip 3 نیز بر عهده تراشه Snapdragon 888 خواهد بود. علاوه بر این، این گوشی به 8 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 نیز مجهز خواهد شد. متأسفانه به نظر می‌رسد تلفن تاشو سامسونگ از درگاه MicroSD به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی نمی‌کند. Galaxy Z Flip 3 با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 روانه بازار خواهد شد. این درحالی است که گوگل چند هفته پس از رویداد Galaxy Unpacked سیستم عامل جدید اندروید 12 را برای سری پیکسل خود عرضه می‌کند – یکی از معایب معرفی تلفن هوشمند در مردادماه. سیستم دوربین نیز شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و تثبیت‌کننده نوری (OIS) و دوربین فوق عریض 12 مگاپیسکلی با دریچه دیافراگم f/2.2 می‌باشد. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 قرار گرفته است.

طبق اطلاعات منتشر شده، Galaxy Z Flip 3 از همان باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ بی‌سیم نسخه قبلی استفاده خواهد کرد. یکی از ارتقاهای قابل توجه در رابطه این تلفن تاشو اضافه شدن گواهینامه مقاومت در برابر نفوذ آب IPx8 می‌باشد. این بدان معناست که Z Flip 3 می‌تواند در مقابل پاشش و غوطه‌وری تصادفی از خود محافظت کند. سایر مشخصات شامل حسگر اثر انگشت جانبی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت (nanoSIM و eSIM) می‎باشد. در نظر داشته باشید هنگام باز شدن وزن و ابعاد دستگاه به ترتیب 183 گرم و 166×72.2×6.9 میلی‌متر خواهد بود. طبق شایعات، قیمت‌گذاری Z Flip 3 از 1099 یورو در اتحادیه اروپا و 1099 دلار در ایالات متحده و در رنگ‌های خاکستری، بژ و بنفش کم‌رنگ آغاز خواهد شد. سامسونگ همچنین مکانیسم لولا دستگاه را 200.000 بار آزمایش کرده است که به معنای 100 مرتبه باز و بسته‌شدن در روز به مدت 5 سال می‌باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا