بازی New World

آمازون: بازی New World بسیار موفق خواهد بود

کریستوف هارتمن، نایب رئیس استودیو آمازون گیم، در آستانه‌ی انتشار بازی New World اظهار داشت که این بازی MMORPG یک موفقیت بزرگ خواهد بود.

آمازون ممکن است یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان باشد، اما وقتی صحبت از صنعت گیم می‌شود، کارنامه‌ درخشانی نداشته است. بازی‌هایی نظیر Breakaway و Crucible همگی جزو شکست‌های بزرگ برای این شرکت محسوب می‌شوند و قابل درک است که تردیدهای زیادی درمورد آینده‌ی حضور این شرکت در عرصه‌ی ویدیوگیم وجود داشته باشد.

هم‌اکنون بازی New World که یک بازی در سبک نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره‌ی کلان (MMORPG) است در حال ساخت در این استویدو می‌باشد. شرایط برای این بازی از چندین جهت امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد و انتظار می‌رود آینده درخشانی داشته باشد. به‌نظر من حداقل این بازی توانسته بسیاری از مردم را کنجکاو کند. این در حالی است که آمازون با اطمینان و اعتماد به نفس بالایی از آینده‌ی این بازی حرف می‌زند و آن را یک موفقیت بزرگ می‌خواند.

کریستوف هارتمن، نایب رئیس استودیوی آمازون گیم، در گفت‌وگو با نشریه GamesIndustry اظهار داشت که اگرچه بسیاری از مردم به بازی New World علاقه نشان داده‌اند، اما آمازون به دلیل توجه و علاقه همه جانبه‌ی خود قصد سرمایه‌گذاری در بازی‌های ویدیویی را دارد. هارتمن پیش‌بینی می‌کند که بازی New World یک موفقیت برزگ برای این استودیو خواهد بود و به پیشرفت آمازون در صنعت ویدیوگیم کمک شایانی خواهد کرد. هارتمن در رابطه با این موضوع می‌گوید:

به نظرمن، New World برای بسیاری از کاربران غافلگیرکننده خواهد بود، چراکه فکر می‌کنم بسیاری از کاربران تصور می‌کردند که این بازی اصلاً به مرحله‌ی نهایی نخواهد رسید. شور و اشتیاق زیادی برای حمایت و توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی در شرکت وجود دارد و این شرایط هرچه که به جلو می‌رویم بیشتر هم می‌شود. من هیچ نشانه‌ای از ناامیدی در شرکت برای حمایت از بخش گیمینگ نمی‌بینم و حمایت‌ها از همه‌ی جهات به این سمت روانه شده است. و وقتی که ما اولین اثر موفق خود را به بازار معرفی کنیم، قطعاً این حمایت‌ها بیشتر هم می‌شوند؛ چراکه در این صورت ما ارزش‌های خودمان به به اثبات رساندیم.

اگرچه استودیو آمازون گیم با عناوینی همچون Breakaway و Crucible سابقه‌ی درخشانی ندارد، اما به نظر می‌رسد که این شرکت همچنان قصد دارد تا روی بازی‌هایش سرمایه‌گذاری کند. به عنوان مثال، اخیراً آمازون یک استودیو جدید در مونترال افتتاح کرده است و در آنجا در حال کار بر روی یک IP آنلاین جدید هستند. در فاصله‌ی کمی از این اتفاق، بازی MMO ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) که مدت زیادی بود در دست ساخت قرار داشت، نهایتاً لغو شده و فرایند توسعه‌ی آن متوقف شد. بازی New World در 28 سپتامبر برای PC منتشر خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا