بازی Horizon Forbidden West

آپدیت نسخه نسل هشتم به نهم بازی Horizon Forbidden West رایگان خواهد بود

جیم رایان، مدیرعامل پلی‌استیشن در مصاحبه‌ی اخیر خود تأیید کرد، کاربران با خرید نسخه‌ پلی‌استیشن 4 بازی Horizon Forbidden West آپدیت ارتقای نسل نهمی آن را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

سونی به تازگی پیش‌فروش بازی Horizon Forbidden West را آغاز کرده است. علاقه‌مندان به خرید بازی برای بهره‌مندی از آپدیت نسل نهمی آن باید نسخه‌ی دیلاکس Horizon Forbidden West را خریداری کنند. کاربران از این شرایط ناراضی بودند زیرا برای خرید این نسخه باید هزینه‌ی بیشتری پرداخت می‌کردند، بنابراین اعتراض خود را نسبت به این موضوع توسط فضای مجازی به گوش سونی رساندند.

این در حالی است که سونی در گذشته گفته بود، آپدیت نسخه نسل هشتم به نهم بازی هورایزن فوربیدن وست رایگان خواهد بود. اکنون به نظر می‌رسد که آن‌ها به بازخورد توجه کرده و خیلی سریع به آن پاسخ دادند. جیم رایان، در بروزرسانی پست بلاگ پیش‌فروش بازی هورایزن فوربیدن وست پلی‌استیشن اعلام کرد، سونی با قیمت گذاری برای Horizon Forbidden West «از حد مجاز خارج شده است». وی در گفت‌وگوی جدید خود با وبسایت پلی‌‌استیشن تأیید می‌کند، آپدیت نسخه نسل هشتم به نهم بازی Horizon Forbidden West به صورت رایگان منتشرخواهد شد.

جیم رایان دراین‌باره اظهار داشت:

سال گذشته متعهد شدیم که تمامی بازی‌های Cross-Gen ما از جمله بازی Horizon Forbidden West دارای ارتقای رایگان از نسل هشتم به نهم خواهند بود. درحالی که شرایط همه‌گیری ویروس COVID-19 باعث شد هورایزن فوربیدن وست در خارج از تاریخی که درنظر گرفته بودیم عرضه شود، تصوراتی را در ذهن خود داشتیم. حال ما سر حرف خود خواهیم ماند.

در همین حال جیم رایان تأیید می‌کند، تمام بازی‌های فرست پارتی پلی‌استیشن از این به بعد برای ارتقای از PS4 به PS5 به هزینه‌ای معادل 10 دلار نیاز دارد. وی‌ درباره‌ی این موضوع می‌گوید:

اکنون می‌خواهم اعلام کنم که از این پس تمامی عنواین فرست پارتی انحصاری پلی‌استیشن که از قابلیت Cross-Gen بهره‌ می‌برند، جدا از فیزیکی یا دیجیتال بودن محصول، باید برای ارتقای آن‌ها از نسخه پلی‌استیشن 4 به پلی‌استیشن 5 هزینه‌ای معادل 10 دلار را پرداخت کرد. این پیشنهاد شامل بازی‌هایی نظیر God of War، Gran Turismo 7 و سایر بازی‌های انحصاری Cross-Gen که توسط سونی عرضه می‌شود، خواهد شد.

سونی تصمیم گرفت تا به اعتراض هواداران گوش دهد و آپدیت نسخه نسل هشتم به نهم بازی Horizon Forbidden West را به صورت رایگان منتشر کند. اما به این حال در آینده برای دریافت این بروزرسانی باید 10 دلار هزینه پرداخت کرد. بازی هورایزن فوربیدن وست در 18 فوریه 2022 (۲۹ بهمن ماه) برای PS5 و PS4 عرضه خواهد شد. شما می‌توانید نظر خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا