Star Wars: Jedi Fallen

آپدیت Star Wars: Jedi Fallen Order عملکرد آن را روی کنسول‌های نسل نهم بهبود می‌بخشد

در ساعات پیش ریسپاون آپدیت جدیدی برای بازی Star Wars: Jedi Fallen Order منتشر کرد و عملکرد آن را بر روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X بهبود بخشید.

پس از گذشت دو سال از انتشار بازی Star Wars: Jedi Fallen Order ساخته‌ی استودیو Respawn Entertainment’s آپدیتی برای آن منتشر شده است که امکان اجرای بازی را با رزولوشن و نرخ فریم بالاتر در Xbox Series X / S و PS5 را می‌دهد. آخرین بروزرسانی بازی اساساً نرخ فریم و دامنه وضوح پویا را در سیستم عامل‌های فوق را بهبود می‌بخشد. در حالی که Xbox Series X و PS5 وضوح تصویر بهتر پس از پردازش را دریافت می‌کنند. دارندگان Xbox Series S می‌توانند در 60 فریم در ثانیه گیم‌پلی بازی را تجربه کنند.

برای کنسول Xbox Series X ، دو حالت وجود دارد. یکی از آن‌ها حالت Performance و دیگری حالت Normal است. مورد اول نرخ فریم را به 60 فریم در ثانیه افزایش می‌دهد در حالی که دامنه وضوح پویا از 1080p به 1440p است. حالت Normal این امکان را فراهم می‌کند تا پسا-پردازش‌ها تا 4K و رزولوشن متغیر نیز تا بین 1512p و 2160p بهبود پیدا کنند.

در همین حال، PS5 با افزایش فریم از 45 به 60 FPS در حالی که پردازش پس از آن به 1440p افزایش یافته است. وضوح متغیر در اینجا غیرفعال است و وضوح آن از 810p-1080p به 1200p می‌رسد. Star Wars Jedi: Fallen Order در حال حاضر برای Xbox One ، PS4 و PC در دسترس است. اما به‌لطف قابلیت backwards compatibility کنسول‌های نسل نهمی، این بازی در Xbox Series X/S و PS5 نیز قابل پخش است. برای جزئیات بیشتر در اینجا کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا