آیفون 11 با وجود عرضه در ماه سپتامبر، دومین گوشی پرفروش سال 2019 بود

آیفون 11 با وجود عرضه در ماه سپتامبر، دومین گوشی پرفروش سال 2019 بود

به طور خلاصه: انتظار نمی‌رود که یک تلفن در ماه سپتامبر عرضه شود و به دومین گوشی پرفروش سال تبدیل شود، اما این اتفاقی است که برای آیفون 11 افتاد.
در لیست محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا برای سال 2019، اپل با شش گوشی در این لیست، حاکم است. از جمله آیفون XR که رتبه نخست را کسب کرده است.
بر اساس نوشته‌ی Market Pulse؛ گوشی iPhone XR اپل، ارزان ترین موبایل بین سه آیفون(X, XS, XR) منتشر شده در سال 2018 است و توانسته عنوان پرفروش‌ترین تلفن هوشمند جهان در سال گذشته را به خود اختصاص دهد به طوری که 3 درصد از سهم بازار جهانی را مال خود کرده است.

لیست تهیه شده از سایت counterpointresearch

6 نماینده از اپل از (جمله آیفون 11) در لیست محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2019

اپل احتمالاً از عملکرد آیفون 11 حتی خوشحال‌تر خواهد بود.چرا که این گوشی با داشتن بسیاری از قابلیت‌ها و عناصر موجود در آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس، قیمتی 700 دلاری دارد که آن را بسیار محبوب ساخته است.
این گوشی چنان محبوب بوده است که با وجود آن که کمتر از چهار ماه از عرضه‌اش می‌گذرد توانسته در رتبه دوم پرفروش‌ترین گوشی‌های سال 2019 قرار بگیرد.
همچنین، آیفون 8 و آیفون 7 همچنان به فروش می‌رسند و به ترتیب رتبه ششم و نهم لیست را به خود اختصاص می‌دهند. آیفون 11 پرو مکس 1,100 دلاری در رتبه هشتم و ورودی نهایی اپل در این لیست، آیفون XS Max، در رتبه دهم جای دارد.
سامسونگ بعد از اپل به عنوان دومین برند محبوب قرار دارد. این شرکت کره‌ای سه گوشی خود را در این لیست دارد، هرچند هیچ یک از آنها پرچمدار سامسونگ نیستند.
سه مورد از سری A گلکسی؛ یعنی، A50 و A10 و A20 که به ترتیب در جایگاه‌ سوم، چهارم و پنجم از این لیست دهگانه حضور دارند.
تنها گوشی‌ای که در این لیست ده تایی از شرکت اپل یا سامسونگ نیست، Oppo A5 است که در رتبه پنجم قرار می‌گیرد.

برترین فروش‌ها منطقه به منطقه

بیشترین فروش گوشی‌های هوشمند بر اساس منطقه
NAM: US & Caneda
MEA: Middle East
LATAM: Latin America
APAC: Asia Pacific

این داستان برای اپل در آمریکای شمالی حتی بهتر بود، چراکه در آنجا هر پنج مکان برتر را به خود اختصاص داد- شاهکاری که سامسونگ در خاورمیانه و آفریقا از آن آینه کرد. در اروپا هر دو شرکت در رده های برتر قرار دارند، اما در چین تنها شرکت‌های چینی در لیست پرفروش‌ترین‌های چین قرار داشتند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا