آیفون 12 قرار است که به مانند آیفون 6 همه را شگفت زده کند

آیفون 12 قرار است که به مانند آیفون 6 همه را شگفت زده کند

ما درباره آیفون 12 و برنامه‌های اپل برای آیفون‌های 2020 می‌دانیم یا گمان می‌کنیم که می‌دانیم؟زیرا اخیرا اپل اطلاعاتی را درباره آیفون 12 منتشر کرده است که همه را مبهوت ساخته است، با ما همراه باشید.

MacRumors یادداشت جدیدی را از فردی با نفوذ در اپل، Ming-Chi Kuo، به دست آورد که نشان می‌دهد نسخه‌های 5G آیفون 12 بعید است شاهد افزایش قیمت عمده‌ای باشند.
این امر به دلیل افزایش کارآیی شرکت در زنجیره تأمین خود و تغییر تحقیقات و توسعه بیشتر در داخل است.
اگر Kuo درست گفته باشد (که معمولا هم درست می‌گوید)، این یک پیروزی بزرگ برای طرفداران اپل است و می‌تواند در مقایسه با رقبای اندرویدی 5G تفاوت بزرگی داشته باشد.
در یادداشتی خصوصی به سرمایه‌گذاران که توسط این نفوذی در اپل به دست آمده‌ است؛ تحلیلگر ژون ژانگ از کارگزاران بین‌المللی Rosenblatt Securities فاش کرد که اپل قصد دارد سال آینده حداقل شش مدل از آیفون 12 را عرضه کند و شامل نسخه های Plus و Max است.

اپل مدل‌های زیر را برای آیفون 12 تقسیم‌بندی می‌کند:

  • iPhone 12 4G: 6.1-inch LCD, dual cameras
  • iPhone 12 Pro 4G: 5.4-inch OLED, dual cameras
  • iPhone 12 Pro 5G: 5.4-inch OLED, dual cameras
  • iPhone 12 Pro Plus 4G:  6.1-inch OLED, triple cameras, Time-of-Flight 3D sensing capabilities
  • iPhone 12 Pro Plus 5G:  6.1-inch OLED, triple cameras with ToF
  • iPhone 12 Pro Max 5G: 6.1-inch OLED, triple cameras with ToF

ژانگ اظهار داشت که آیفون‌های 5G در مقایسه با همتایان 4G خود “تعداد اجزای کاملا متفاوتی دارند” اما او در این مورد چندان توضیح نمی‌دهد. به گفته وی، تمام مدل ها سرعت شارژ بی‌سیم سریع‌تری دارند.

وقتی به گزارش Rosenblatt نگاه می‌کنیم، سه موضوع ذهنمان را درگیر می‌کند:

  1. اپل با ارائه نسخه های 4G و 5G از تلفن های خود در کنار هم عاقلانه عمل می‌کند، زیرا 5G قیمت قابل توجهی را به همراه دارد و همچنین دسترسی به نسل پنجم اینترنت (5G) در اکثر کشورهای جهان بسیار محدود است.
  2. اپل با کوچک کردن اندازه iPhone 12 Pro آن را به شکل کاملا جیبی و خوش دستی تبدیل کرده است به طوری که می‌توان با یک دست به راحتی از آن استفاده کرد که بسیاری از طرفداران استقبال خواهند کرد.
  3. این ترکیب جدید از تنوع برای بسیاری از خریداران گیج‌کننده خواهد بود. حتی می‌تواند به دلیل ظهور قریب الوقوع آیفون SE2* بیشتر از این نیز گیج‌کننده باشد.

*آیفون SE2 یک گوشی جدید با طراحی آیفون 8 و با آخرین چیپست اپل (A13) است که انتظار می رود آیفون 9 شمرده شود.

آیفون

علاوه بر این موارد، طرفداران اپل همچنین می توانند منتظر ارتقاءهای زیر در آیفون 12 باشند: یک طراحی ارتقا یافته، نمایشگرهای 120 گیگاهرتزی ProMotion، انتهای درگاه لایتنینگ، بازگشت Touch ID (حسگر اثر انگشت) و برخی ترفندهای شگفت انگیز دوربین سه بعدی.
بله، ممکن است اکنون اپل سهم نسبتاً قابل توجهی از مشکلات خود را داشته باشد. اما بعد از دو نسل تکراری آیفون‌ها، روشن است که طرفداران اپل باید در سال 2020 منتظر هیجان باشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا