آیپد نسل 9

آیپد نسل 9 اپل با تراشه A13 Bionic و قیمت‌‌گذاری 329 دلار معرفی شد

اپل شب گذشته از جدیدترین نسخه محبوب‌ترین تبلت خود رونمایی کرد:‌ آیپد استاندارد. این مدل جدید آیپد نسل 9 به حساب می‌آید که برای نخستین‌بار در سال 2010 روانه بازار شد و اکنون به تراشه جدید A13 Bionic مجهز شده است.

آیپد نسل 9 علاوه بر موارد ذکر شده از دوربین جلو 12 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد که از ویژگی Center Stage که سال گذشته با iPad Pro معرفی شد نیز پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات آیپد جدید برای کاربرانی که طی چند سال گذشته تبلت‌های اپل را دنبال کرده باشند با دکمه اصلی، حاشیه‌های آزاردهنده، دوربین پشت منفرد و درگاه لایتنینگ بسیار آشنا به نظر می‌رسد. اپل ادعا می‌کند تراشه جدید تا 20 درصد سریعتر از پردازنده نسل گذشته عمل می‌کند. صفحه نمایش آیپد نسل 9 نیز همانند نسل قبل 10.2 اینچ بوده و از وضوح تصویر یکسانی پشتیبانی می‌کند. اما اکنون به لطف قابلیت True Tone به طور خودکار دمای رنگ صفحه را با نور محیط تنظیم کرده تا کمترین فشار بر چشم وارد شود.

آیپد نسل 9

آیپد نسل 9 با سیستم عامل iPadOS 15 که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد و شامل پیشرفت‌هایی در صفحه اصلی آیپد، سازماندهی برنامه‌ها و قابلیت چند‌ وظیفه‌گی می‌باشد. مدل پایه آیپد همان چیزی است که اکثر مردم بدان نیاز دارند؛ زیرا اقتصادی‌ترین مدل تبلت‌های اپل محسوب می‌شود. خوشبختانه اپل امسال فضای ذخیره‌سازی را تا 64 گیگابایت افزایش داده اما قیمت پایه دستگاه را همان 329 دلار نگه داشته است. جدیدترین تبلت اقتصادی کوپرتیونی‌ها از نسل نخست Apple Pencil و صفحه کلید Apple Smart نیز پشتیبانی می‌کند. آیپد نسل 9 در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری فضایی عرضه خواهد شد. امکان سفارش دستگاه نیز از 23 شهریورماه (روز گذشته) در دسترس کاربران قرار گرفته است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا