اتمام Elden Ring در 9 دقیقه

یک اسپیدرانر بازی Elden Ring را در کمتر از 9 دقیقه به اتمام رساند

براساس اطلاعات منتشر شده یک اسپیدرانر توانست با اتمام Elden Ring در 9 دقیقه توانست رکورد جدید را به نام خود ثبت کند.

اگر با استودیو فرام‌سافتور و بازی‌های آن آشنایی داشته باشید، مطمئناً می‌دانید که اتمام هر یک از عناوین این استودیو کار آسانی به حساب نمی‌آید. بازی Elden Ring نیز از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین بسیاری از گیمرها تمایل دارند تا با اتمام این بازی خود را به چالش بکشند. گروهی از این گیمرها اسپیدرانر نامیده می‌شود که نه‌تنها به پایان رساندن یک بازی، بلکه همانطور که از نام آن‌ها پیداست به دنبال اتمام آن در سریع‌تر شکل ممکن هستند. از این رو بازی جدید استودیو فرام‌سافتور گزینه‌ی مناسبی برای این دسته از افراد می‌باشد. حال به‌تازگی باخبر شدیم که اسپیدرانری توانسته بازی Elden Ring را در کمتر از 9 دقیقه به اتمام رساند و رکورد شگفت‌انگیزی را از خود به جای بگذارد.

یکی از کاربران یوتیوب با نام Distortion2 زمان خود برای اتمام بازی Elden Ring را به 8 دقیقه و 56 ثانیه کاهش داد و برای انجام این کار عمدتا از نقص Zip استفاده کرد که امکان جابه‌جایی بین قسمت‌های مختلف نقشه را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. وی توانست این روش را با به‌کارگیری اکسپلویت‌های دیگر برای عبور از بیشتر بخش‌های بازی ترکیب کرده و روزبه‌روز رکورد خود را بهبود بخشد.این کاربر ماه قبل بازی الدن رینگ را زیر 30 دقیقه به پایان رسانده بود.

در حال حاضر روش‌های مختلفی وجود دارد که در آن یک اسپیدرانر می‌تواند بازی Elden Ring را به اتمام برساند که از میان آن‌ها می‌توان به اتمام بازی بدون آسیب دیدن، تکمیل بازی بدون آسیب رساندن و به پایان رساندن کامل بازی، اشاره کرد. مانند بازی‌های Dark Souls و Bloodborne، بازیکن‌ها احتمالا راه‌های جدیدی را برای کاهش زمان تکمیل بازی Elden Ring در آینده‌ی نه‌چندان دور پیدا می‌کنند.

بازی Elden Ring هم اکنون در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار دارد.

همچنین بخوانید:

منبع: IGN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا