Final Fantasy

احتمالاً بازی جدید از مجموعه Final Fantasy توسط Team Ninja ساخته می‌شود

چندی پیش شایعات جدیدی منتشر شد که طی آن قرار است که بازی جدید از مجموعه‌ی Final Fantasy توسط سازندگان Nioh یعنی Team Ninja ساخته شود.

طرفداران سری بازی‌های فاینال فانتزی طی سال‌های اخیر با عرضه نسخه‌ها مختلفی نظیر Final Fantasy 16 ،Final Fantasy 14: Endwalker و Final Fantasy 7 Remake Intergrade، با تجربه‌های جدید و متفاوتی مواجه شده‌اند. اما به نظر می‌رسد بازی‌های دیگری نیز در راه هستند که Square Enix هنوز در مورد آن‌ها صحبت نکرده است. به‌تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که خبر از ساخت یک بازی جدید RPG از مجموعه‌ی فاینال فانتزی که قرار است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 5 منتشر شود، می‌دهد.

همانطور که توسط Wccftech گفته شد، اخیراً Souls Hunt منتشر کننده فرانسوی، ویدیویی را در مورد بازی منتشر کرد و جزئیات جالبی را فاش کرد. ظاهراً بازی جدید Final Fantasy توسط تیم نینجا در حال توسعه است که ظاهراً قصد دارند از بازی Nioh خود و Dark Souls در ساخت این بازی الهام بگیرند، وی همچنین آن را با Star Wars Jedi: Fallen Order مقایسه می‌کند. گفته می‌شود، این بازی قرار است در E3 پیش‌رو بالاخره توسط تیم سازنده رونمایی شود و یک دمو از بازی نیز قرار است مدتی بعد در تابستان منتشر شود.

مثل همیشه تمام اطلاعات فوق را جزو شایعات طبقه‌بندی کنید و آن‌ها هنوز به صورت رسمی تأیید نشده‌اند، اما یک بازی Final Fantasy با الهام از Dark Souls که توسط سازندگان Nioh ساخته خواهد شد، یک چشم‌انداز فوق‌العاده جالب به‌نظر می‌رسد. با اینکه این خبر جزو شایعات است، اما باید حداقل نیم‌نگاهی به آن داشته باشیم زیرا در صورت صحت داشتن آن می‌توان گفت با بازی بزرگی طرف هستیم. این در حالی که تا 2021 E3 زمان زیادی باقی نمانده است، همچنین در صورت انتشار اخبار جدید در رابطه با این موضوع آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا