بخش چندنفره The Last of Us Part 2

احتمالاً بخش چندنفره The Last of Us Part 2 دارای حالت بتل رویال خواهد بود

داده‌های استخراج‌شده از بخش چندنفره The Last of Us Part 2 نشان می‌دهد که این بازی دارای حالت بتل رویال در قسمتی از بخش آنلاین این بازی است.

استویدو Naughty Dog از زمان انتشار The Last of Us Part 2 تاکنون هدف اصلی خود را اضافه کردن بخش چندنفره به این بازی اعلام کرده بود که یکی از مورد انتظارترین درخواست‌های هواداران این مجموعه به شمار می‌رفت. آن‌ها در گذشته مهارت خود را در این زمینه با بخش چندنفره‌ی بازی‌هایی مثل The Last of Us و آنچارتد 4 نشان داده بودند و حالا با نیرو و انگیزه بیشتری درحال توسعه‌ی بخش چندنفره The Last of Us Part 2 هستند.

به‌تازگی در جدیدترین اخبار صنعت گیم، بر اساس داده‌های استخراج شده (در ویدیوی یوتوب مشاهده کنید) از این بازی به نظر می‌رسد که در قسمتی از بخش آنلاین آن شاهد حالت بتل رویال خواهیم بود. حال اینکه حالت‌ مورد بحث کاملاً از جریان افزوده شدن به‌بخش چندنفره‌ی بازی حذف شده است یا نه، هنوز مشخص نیست. وجود یک نقشه و آیتم‌هایی نظیر تلویزیون دستی، یک دستگاه ویژه برای حالت Listen Mode که نشان می‌دهد این قابلیت در حالت عادی در دسترس نخواهد بود، کوله‌پشتی و زره‌های متنوع با سطح‌بندی‌های مختلف، احتمال وجود حالت بتل رویال را در بخش چندنفره The Last of Us Part 2 افزایش می‌دهد.

 بخش چندنفره The Last of Us Part 2

قابل ذکر است، نقشه‌ای نیز در بازی پیدا شده است که احتمالاً برای بخش چندنفره استفاده می‌شود و به نظر می‌رسد از بهم پیوستن چندین منطقه از بخش کمپین (داستانی) بازی از جمله مواردی مانند بندر کامالیتو، پارک آدلر و پمپ بنزین، به یکدیگر به وجود آمده است. همچنین در کنار این‌ها مواردی مانند چرخه‌ی انتخاب Emote و یک قطب‌نما وجود دارد که احتمال بتل‌رویال بودن بخش مورد بحث را بالاتر می‌برد. گفته می‌شود، حالت بتل رویال در بخش چندنفره The Last of Us بسیار خوب عمل می‌کند و یک حالت بقامحور را در دنیای تاریک این مجموعه به وجود می‌آورد.

تمام این‌ها فعلاً فقط یک شایعه است و باید منتظر باشیم تا ببنیم که سونی چه زمانی قصد رونمایی از بخش چندنفره‌ی این بازی را دارد. حدود چند ماه پیش، Naughty Dog از طریق لیست مشاغل خود تأیید کرد که بر روی اولین بازی چندنفره مستقل خود کار می‌کند که انتظار می‌رود مربوط به The Last of Us Part 2 باشد. پیش از این، در اوایل سال جاری، گزارش‌هایی وجود داشتند که ادعا می‌کردند، سازندگان Days Gone پشتیبانی توسعه پروژه چندنفره The Last of Us را در دست گرفته‌اند. در صورت انتشار اخبار بیشتر در این رابطه آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا