Tomb Raider

احتمالاً کالکشن سه‌گانه‌ی Tomb Raider عرضه خواهد شد

چندی پیش در استور ایکس‌باکس سه‌گانه بازی Tomb Raider به نام Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy دیده شد که خبر از انتشار احتمالی آن می‌دهد.

کالکشن Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy هر سه بازی از این مجموعه را در یک پکیج در اختیار کاربران قرار می‌دهدکه شامل Tomb Raider: Definitive Edition، Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration، and Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition می‌شود و به نظر می‌رسد در 18 مارس 2021 (۲۸ اسفند ماه) عرضه شود. اگرچه هیچ اشاره‌ای عرضه‌ی آن برای کنسول‌های نسل جدید نشده است، اما بیان شده که این بازی قابلیت‌های اجرا با کیفیت HDR و 4K را خواهد داشت و همچنین شامل تمامی بسته‌های الحاقی و حالت‌ مولتی پلیر آنلاین و کوواپ بازی نیز می‌شود.

Tomb Raider
Photo by: Microsoft store

در وب‌سایت ایکس‌باکس (طبق گفته‌ی Resetra) درباره‌ی کالکشن Tomb Raider بیان شده بود:

بازی Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy نسخه‌ای کامل از تمامی بازی‌های سری Tomb Raider محسوب می‌شود. این مجموعه شامل تمامی محتویات نسخه‌ی Definitive Edition از هر عنوان مقدماتی مورد تحسین منتقدان از جمله Tomb Raider: Definitive Edition ،Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration و Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition می‌شود. این سه‌گانه با تمامی محتویات خود ده‌ها ساعت کاوشگری نفس گیر، حل چالش‌های متعدد و تلاش برای زنده‌ ماندن را به بازیکنان هدیه می‌دهد و بازیکنان را با لارا در مسیر تبدیل شدن به Tomb Raider همراه می‌کند.

در حالی که هنوز اعلامیه‌ رسمی مبنی بر انتشار کالکشن این سه‌گانه‌ی محبوب بیان نشده است، یک بازی رایگان موبایل از مجموعه‌ی Tomb Raider در اواخر امسال عرضه می‌شود. البته سال 2021 ، بیست و پنجمین سالگرد مجموعه Tomb Raider است که نسخه‌ی اول این سری برای اولین‌بار توسط استودیوی انگلیسی Core Design در سال ۱۹۹۶ منتشر شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا