دوال‌سنس

احتمالاً کنترلرهای دوال‌سنس با رنگ‌های جدید عرضه خواهند شد

طبق گزارشات اخیر، سونی قصد دارد که کنترلرهای دوال‌سنس با رنگ‌های جدید برای کاربران منتشر کند و دو ترکیب رنگ قرمز – مشکی و خاکستری – مشکی از گزینه‌های احتمالی آن‌ها است.

مدت زمان بسیار طولانی بود که رنگ مشکی رنگ اصلی و گل سرسبد پلی‌استیشن بود (از زمان انتشار کنسول پلی‌استیشن 2 تا پایان دوره‌ی پلی‌استیشن 4)، اما سونی با PS5 به سمتی جدید در طراحی و رنگ‌بندی کنسول‌های خود حرکت کرد. سفید رنگ اصلی جدید PS5 است و مطمئناً کنترلرهای آن یعنی DualSense نیز در حال حاضر فقط در طرح رنگ سفید و سیاه موجود است. اما این روند ممکن است به‎زودی تغییر کند.

به‌تازگی وب‌سایت اسپانیایی Area Jugones که در گذشته اطلاعات مهمی در رابطه با PlayStation Plus را به‌طور دقیق فاش کرده بود، در گزارشی ادعا کرده است که پس از ارتباط با منابعی در شرکت سونی دارد، متوجه شده است که به‌زودی کنترلر دوال‌سنس با دو ترکیب رنگی جدیدی معرفی و عرضه خواهد شد. با استناد به حرف این وب‌سایت یکی از این ترکیب رنگ‌ها قرمز – مشکی و دیگری خاکستری – مشکی خواهد بود.

مطمئناً، اکنون تنها چیزی که در این‌باره می‌دانیم همین گزارش است، اما تصور اینکه سونی رنگ‌بندی‌های بیشتری برای لوازم جانبی پلی‌استیشن 5 یا حتی برای خود کنسول ارائه دهد، زیاد دور از ذهن نیست. آیا این اتفاق در آینده ای نزدیک و به روشی که این گزارش پیشنهاد ‌می‌دهد خواهد افتاد؟ این مسئله بعدا بررسی خواهد شد. چند ماه قبل از عرضه کنسول پلی‌استیشن 5، هنگامی که در مورد رنگ‌های اضافی کنترلرهای دوال‌سنس سوال شد، سونی گفت که «زمانی دیگر در مورد آن صحبت خواهند کرد.» در صورت انتشار اخبار جدید در این رابطه آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا