The Legend of Zelda

احتمالاً The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 تا چند ماه دیگر منتشر می‌شود

طبق ادعای یک وب‌سایت خرده‌فروشی زمان انتشار بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در سه‌ماهه‌ دوم سال 2021 خواهد بود.

طرفداران مجموعه‌ی لجند او زلدا پس از مورد تحسین قرار گرفتن The Legend of Zelda: Breath of the Wild توسط منتقدان نینتندو در E3 سال 2019 بسیار هیجان‌زده شده‌اند. از آن زمان به بعد، به غیر از تیزری کوتاه، چیز دیگری از قسمت دوم این بازی نشنیده‌ایم. اگر از شنیدن خبری در مورد این عنوان ناامید شده‌اید، بدانید در جدیدترین اخبار صنعت گیم، یک خرده فروش استرالیایی در وب‌سایت خود اعلام کرده است، The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 ممکن است در سه‌ماهه‌ دوم سال 2021 عرضه شود.

طبق گفته Gameware خرده فروش استرالیایی، The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 ممکن است امسال بین اول آوریل (۱۲ فروردین ۱۴۰۰) تا 30 ژوئن (۹ تیر ۱۴۰۰) منتشر شود. این خبر فاش شده اولین بار در Reddit مشاهده شد که گفته، بازی مورد انتظار Nintendo Switch «در سه ماهه دوم سال 2021 بیرون می آید». متأسفانه، Gameware در مورد تاریخ انتشار یا هر نوع اطلاعات دیگری حرف دیگری نمی‌زند. به همین دلیل، بازه‌ی زمانی مذکور می‌تواند یکی از پیش‌بینی‌های معمول خرده‌فروشی‌ها در مورد تاریخ انتشار بازی‌های آینده باشد.

مثل همیشه این خبر جزو شایعات طبقه‌بندی می‌شود و قابل اطمینان نخواهد بود. اما امسال در مورد The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 غوغای زیادی به پا شده است. بنابراین می‌تواند واقعیتی در این خبر نهفته باشد. به‌نظر می‌رسد که می‌توان به برخی از اطلاعات فاش‌شده توسط Gameware اعتماد کرد. همانطور که در سال گذشته دیدیم آن‌ها تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory را به درستی اعلام کردند. اما تا زمانی که بیانیه رسمی Nintendo را دریافت نکنیم، نمی‌توانیم از صحت آن مطمئن باشیم. در هر صورت، این بازی در هنگام انتشار، مطمئناً جزو بزرگترین بازی‌های نسل نینتندو خواهد بود.

هم اکنون، تنها چیزی که می‌دانیم این است که نینتندو در حال کار بر روی دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای Switch است. همچنین هیچ بازه‌ی رسمی برای انتشار عمومی بازی داده نشده است. امیدوارم که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه کسب کنیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا