کونامی

احتمال دارد کونامی ساخت بازی‌های خود را به استودیوهای دیگر واگذار کند

به‌تازگی شین موراتو از کونامی در صحبت‌های جدید خود اشاره به همکاری این شرکت با استودیوهای دیگر برای ساخت بازی‌های جدید از آی‌پی‌های قدیمی خود، دارد.

مجموعه‌های محبوبی مانند Metal Gear Solid ،Silent Hill و Castlevania در کونامی وجود دارد که متأسفانه سال‌هاست توسط این شرکت ژاپنی کنار گذاشته شدند و بازی جدیدی از آن‌ها ساخته نشده است. اما به‌تازگی شایعات جدیدی منتشر شده که حاکی از آن است که کونامی قصد دارد برای احیای آی‌پی‌های قدیمی خود، ساخت آن‌ها را به استودیوهای دیگر بسپارد. بیش از یک سال است که شاهد گزارش‌هایی هستیم که اشاره به ساخت یک بازی جدید از مجموعه‌ی Silent Hill دارد (در برخی از گزارشات ساخت بیش از یک بازی به چشم می‌خورد)، در حالی که اخیراً به نظر می‌رسد که کونامی همچنین به‌دنبال استودیوهای خارجی برای ساخت بازی جدید از مجموعه‌های Metal Gear Solid و Castlevania است.

به‌تازگی، شین موراتو، تهیه‌کننده در کونامی صحبت‌هایی کرده که این احتمال را مطرح می‌کند که این شرکت در فکر برون‌سپاری برخی آی‌پی‌های خود است. کونامی اخیراً بازی GetsuFumaDen: Undying Moon را با همکاری توسعه‌دهنده مستقل GuruGuru منتشر کرده و در مصاحبه‌ای با وب‌سایت JPGames، موراتو اعلام کرده است که در آینده نیز شاهد همکاری‌های مشابه بیشتری برای احیای آی‌پی‌های کنار گذاشته‌ی کونامی خواهیم بود.

شین موراتو در مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت JPGames می‌گوید: «بازی‌های indie و خلاقیت آن‌ها مدام ما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند و الهام‌بخش ما هستند. حس کردیم که GetsuFumaDen آی‌پی بسیار جالبی برای احیا شدن توسط یک استودیوی indie است. چون استودیوی GuruGuru را خوب می‌شناختیم، تصمیم گرفتیم با آن‌ها تماس بگیریم. آن‌ها مدتی بود که در حال امتحان روش‌های جدیدی در طراحی گرافیکی بودند و فکر کردیم که آن‌ها کاملا برای این آی‌پی کاملا مناسب هستند. این موضوع هم که تعدادی از اعضای GuruGuru طرفدار نسخه‌ی اوریجینال GetsuFumaDen بودند، خیلی کمک کرد. درباره‌ی همکاری با استودیوهای دیگر [می‌توانم بگویم که] لطفا برای پروژه‌های این‌چنینی در آینده صبر کنید.»

دیوید هایتر صداپیشه پیشکسوت شخصیت سالید اسنیک در Metal Gear Solid نیز اخیراً اظهار داشت که احیای مجموعه‌های قدیمی کونامی واقعاً در حال انجام است. در همین حال، کونامی نیز اخیراً اظهار کرد که اگرچه در E3 2021 هیچ بازی را معرفی نخواهد کرد، ولی آن‌ها «به‌شدت مشغول توسعه‌ی چند بازی» مهم هستند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا