Ghost of Tsushima

احتمال ساخت بازی Ghost of Tsushima 2 افزایش یافته است

استودیو سازنده بازی Ghost of Tsushima یعنی ساکرپانچ به دنبال جذب نویسنده در جهت تکمیل تیم توسعه‌ی خود برای ساخت پروژه‌ی جهان باز است.

با توجه به موفقیت‌ بازی اکشن ماجراجویی جهان باز Ghost of Tsushima در جذب نظرات مثبت منتقدین و کاربران و به دنبال آن موفقیت تجاری این بازی (گوست آف سوشیما 6.5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است)، احتمال آن وجود دارد که استودیو بازی‌سازی Sucker Punch، در پی ساخت دنباله‌ای برای آن باشد. این احتمال از آن جهت قوت می‌گیرد که اخیراً استودیو ساکرپانچ به دنبال جذب نویسنده برای تکمیل تیم توسعه‌ی خود برای ساخت پروژه‌ی جهان باز است (به‌گفته بسیاری به‌صورت غیرمستقیم به بازی Ghost of Tsushima 2 اشاره داشته است).

به‌تازگی بر اساس اطلاعات منتشر شده، آگهی استخدام نیرو برای سمت نویسنده ارشد توسط Sucker Punch (از طریق Gamasutra) منتشر شده است و در آن آمده است که شرکت به یک نفر جهت خلق داستان‌های تأثیرگذار و شخصیت محور در پروژه آینده که یک بازی جهان‌ باز است، نیاز دارد. بنابراین احتمال دارد که این استودیو به دنبال ساخت دنباله‌ی بازی Ghost of Tsushima است. اما هنوز هم با قطعیت نمی‌توان ادعا کرد که فعالیت‌های اخیر استودیوی ساکرپانچ به دنباله بازی گوست آف سوشیما ارتباط دارد یا خیر.

در همین حال، در بخشی دیگر از توضیحات این آگهی استخدام به داستان‌های احساسی، شخصیت‌های ماندگار و مکالمه‌های قوی نیز اشاره شده است. بنابراین به نظر می‌رسد که استودیوی ساکرپنچ در نسخه دوم تمرکز خود را بر روی بهبود خط داستانی بازی Ghost of Tsushima معطوف کرده است. در ادامه باید گفت که فعلاً اعلامیه رسمی از خود استودیو منتشر نشده بنابراین این خبر را جزو شایعات طبقه‌بندی کنید، همچنین ما در صورت انتشار اخبار جدید آن را با شما در اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا