بازی Subnautica

استودیو سازنده بازی Subnautica توسط شرکت Krafton خریداری شد

استودیو Unknown Worlds Entertainment سازنده بازی Subnautica اکنون بخشی از ناشر بازی PUBG: Battlegrounds است و در حال کار بر روی پروژه جدید خود است.

در اقدامی غیرمنتظره، استودیو Unknown Worlds Entertainment توسعه‌دهنده بازی Subnautica و Subnautica: Below Zero توسط شرکت Krafton خریداری شد. این شرکت را بیشتر به عنوان ناشر بازی بتل رویال PUBG: Battlegrounds می‌شناسند. مدتی بیش آن‌ها استودیو Striking Distance را با هدایت سازنده‌ی بازی Dead Space، یعنی گلن اسکافیلد، تأسیس کردند که بازی ترسناک جدید خود را با نام The Callisto Protocol توسعه دهند.

شرکت Krafton با خرید Unknown Worlds، اکنون شیش استودیو بزرگ در زیر مجموعه‌ خود دارد. مدیرعامل شرکت در این‌باره اظهار داشت:

Unknown Worlds بازی‌سازهای بسیار ماهر و بااشتیاقی دارد که همین امر موجب شده تا خلاقیت بی‌نظیر و سوابق درخشانی در خلق جهان‌های استرس‌زا داشته باشد. شرکت Krafton از هیچ تلاشی برای کمک به آنها دریغ نخواهد کرد. آن‌ها نه‌تنها قابلیت‌های توسعه ما را افزایش می‌دهند، بلکه هدف ما ایجاد تجربیات منحصر به فرد برای مخاطبان در سراسر جهان است.

چارلی کلیولند، مدیرعامل Unknown Worlds نیز می‌گوید:

نزدیکی و ارتباط تنگاتنگ Unknown Worlds و شرکت Krafton در طرز تفکر طرفین راجع به بازی‌ها و توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی به سرعت نمایان شد. بازی Subnautica و PUBG هر دو با فروتنی کار خود را شروع کردند و با تکرار مداوم و بازخورد مثبت به موفقیت و تکامل دست یافتند. هدف ما خلق بازی‌های جدید است و با کرافتون یک قدم بزرگ دیگر به سمت هدف برداشتیم. ما مشتاقانه منتظر آینده‌ی مشترک دو تیم هستیم.

اگرچه استودیو Unknown Worlds حالا بخشی از شرکت Krafton است اما همچنان به صورت مستقل به کار خود با تثبیت جایگاه مدیریت ادامه خواهد داد. همچنین آن‌ها پشتیبانی از بازی Subnautica و بازی Subnautica: Below Zero را ادامه می‌دهند. اما این شرکت همزمان مشغول توسعه‌ی یک بازی جدید برای تعریف یک ژانر متفاوت است و نسخه‌ی اولیه‌ی این محصول در سال 2022 میلادی عرضه خواهد شد.

بازی Subnautica و Subnautica: Below Zero هر دو رو پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایک‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس هستند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا