لوکاس فیلم

استودیو لوکاس فیلم از برند گیمینگ خود رونمایی کرد

استودیو لوکاس فیلم از برند گیمینگ خود تحت عنوان Lucasfilm Games «هویت رسمی تمامی عناوین گیمینگ لوکاس‌فیلم» رونمایی کرد.

بر اساس اخبار جدید صنعت گیم، امروز وب‌سایت رسمی جنگ ستارگان از برند گیمینگ خود تحت عنوان Lucasfilm Games «هویت رسمی تمامی عناوین گیمینگ لوکاس‌فیلم» رونمایی کرد. طبق بیانیه‌ای، Lucasfilm Games با همکاری بهترین بهترین استودیوهای صنعت بازی تولید شده است.

این بدان معنی است که تمام بازی‌های آینده جنگ ستارگان تحت یک ناشر انحصاری گردهم می‌آیند. هنوز دقیقاً مشخص نیست که این اقدام چه معنایی را برای الکترونیک آرتز ناشر بازی Star Wars: Jedi Fallen Order به‌دنبال خواهد داشت. اما قطعاً این اعلامیه حاکی از آن است که بازی‌های جنگ ستارگان ممکن است در آینده به یک ناشر انحصاری پایبند نباشند.

تریلر منتشر شده توسط لوکاس فیلم برای رونمایی از برند Lucasfilm Games را در اینجا مشاهده کنید.

در این ویدیو می‌توان بازی‌های متعددی از مجموعه‌ی EA را شامل Star Wars: Squadrons ، Star Wars: Jedi Fallen Order ، Star Wars: Battlefront 2 ، The Sims 4: Journey to Batuu و Star Wars: Galaxy of Heroes مشاهده کرد. در کنار آن می‌توان به عناوین دیگر توسعه‌دهندگان مانند Star Wars: The Old Republic و Knights of the Eternal Throne ساخته‌ی استودیو BioWare اشاره کرد. همچنین Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy از ریون سافتور نیز تصاویری به نمایش گذاشته می‌شود. الکترونیک آرتز هنوز نسبت به این خبر و احتمالاتی که درباره لایسنس بازی‌های جنگ ستارگان به‌دنبال خواهد داشت، واکنشی نشان نداده است.

بلافاصله بعد از این خبر، صفحات رسمی Lucasfilm Games در توییتر و فیسبوک نیز ایجاد شده تا جدیدترین اخبار و اطلاعات خود را در اختیار طرفداران قرار دهد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا