کوجیما پروداکشنز

استودیو کوجیما پروداکشنز درحال گسترش تیم سازنده خود می‌باشد

استودیو بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز به دنبال جذب حدود 30 نیروی جدید برای گسترش تیم‌ سازنده خود بوده تا بتواند یک پروژه بزرگ را به سرانجام برساند.

به گفته وب‌سایت Kojima Productions، این استودیو به دنبال جذب افرادی در پست‌های، طراح هنری شخصیت، طراح مرحله تا نویسنده و مدیر پروژه می‌باشد. تشخیص اینکه این استودیو در حال توسعه‌ی چه عنوانی است، کمی دشوار به نظر می‌رسد، زیرا در لیست شغلی منتشر شده از این استودیو (که به زبان ژاپنی می‌باشد)، بحث جذب حدود 30 بازی‌ساز را در پست‌های مختلف مطرح شده است. ادعا می‌شود که استودیو کوجیما پروداکشنز به خاطر «پروژه‌ی سطح بالا» معرفی‌نشده خود برای جذب چنین افرادی اقدام کرده تا تیم سازنده‌اش را گسترش دهد. با این حال، اکثر افراد انتظار داشتند که ساخته جدید این استویدو یک بازی AAA باشد.

گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با پروژه جدید این استودیو وجود دارد، یکی از این شایعات به مشاوره دادن وی به تیم سازنده‌ی ریمیک بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater اشاره دارد، از سوی دیگر جف گراب از ماه‌ها قبل اعلام کرده که او مشغول همکاری با ایکس‌باکس می‌باشد. از طرفی دیگر رسانه Gematsu مدعی شد که کوجیما پروداکشنز به ساخت یک بازی سایلنت هیل مخصوص خود می‌پردازد.

با این حال، اخیراً تصاویری از جلسات هیدئو کوجیما با یک نفر ناشناش، اشتراک گذاشت شد که به این شایعات دامن زد، همچنین هنوز آتش این خبر شعله‌ور بود که تصاویر جدیدی از ضبط مواردی همچون کات‌سین‌ها با موشن کپچرینگ در استودیو کوجیما پروداکشنز منتشر شد، اما مشخص نشد که آن‌ها در حال کار روی چه عنوانی هستند. همچنین به‌تازگی کوجیما پروداکشنز یک شعبه‌ی جدید هم در لس آنجلس تأسیس کرد که بیشتر متمرکز روی سینما، تلویزیون و موسیقی است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا