اسکین بوبا فت به فورتنایت اضافه شد

اسکین بوبا فت به فورتنایت اضافه شد

در جدیدترین اخبار صنعت گیم، به نزدیک شدن زمان پخش سریال The Book of Boba Fett، اسکین بوبا فت به فورتنایت اضافه شد.

تنها یک هفته تا پخش سریال «کتاب بوبا فت» از شبکه دیزنی پلاس باقی مانده است و طرفداران فرنچایز بزرگ جنگ ستارگان در حال حاضر از این بابت هیجان‌زده هستند. همزمان به این اتفاق، اپیک گیمز نیز به مناسب فرارسیدن آن و همکاری‌های موفقی که با دیزنی داشته، اسکین بوبا فت را به فورتنایت اضافه کرده است تا طرفداران این فرنچایز را بیش‌ازپیش شگفت‌زده کند. روز جمعه، فورتنایت به‌طور رسمی اسکین و لوازم تزئیینی Boba Fett خود را معرفی کرد؛ تا طرفدارها بتوانند آن‌ها را در آیتم‌شاپ فورتنایت خریداری کنند. خود اسکین به صورت جداگانه 1500 ویباکس است. گلایدر Boba Fett’s Starship با قیمت 1200 ویباکس و یک کلنگ Gaffi Stick با قیمت 800 ویباکس نیز به فروش می‌رسند. یک باندل شامل این سه آیتم به همراه یک جت پک بک بلینگ و یک ایموت با قیمت 2300 ویباکس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت که خرید آن مقرون به‌ صرفه‌تر از خرید جداگانه هر یک از این آیتم‌ها می‌باشد.

جنگ ستارگان با دنیای فورتنایت غریبه نمی‌باشد و در گذشته نیز اسکین‌هایی مربوط به این فرنچایز از جمله kylo ren ،Rey از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker و همچنین The Mandalorian به این اضافه شده بود. جدیدترین اخبار بازی Fortnite ازطریق صفحه‌ی توییتر رسمی آن به همراه یک تیزر با حضور بوبا فت (Boba Fett) منتشر شد که می‌توانید در لینک مورد نظر مشاهده کنید.

اگر با بوبا فت آشنایی ندارید، او از مشهور ترین شخصیت‌های جنگ ستارگان می باشد که با شروع جنگ‌های کلون، او به یک شکارچی جایزه بگیر تبدیل شد و با همتایان خود رقابت می‌کرد. در پایان جنگ کلون‌ها که به پاکسازی جدای‌ها ختم شد و همچنین امپراتوری کهکشانی تشکیل شد، او به امپراتوری وفادار گشت و بیست و دو سال بعد از تشکیل امپراتوری، یعنی سه سال بعد از نبرد یاوین، به دارث ویدر خدمت می‌کرد و هدفش، گرفتن لوک اسکای واکر بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا