اشتراک EA Play

اشتراک EA Play فقط با پرداخت ماهانه 1 دلار در پلی‌استیشن استور

تخفیف ویژه اشتراک EA Play در پلی‌استیشن استور به گیمرها این امکان را می‌دهد تا فقط با پرداخت 0.99 دلار اشتراک یک‌ماهه این سرویس را خریداری کنند.

EA Play یک سرویس بازی‌های ویدیویی مبتنی بر اشتراک از Electronic Arts برای پلتفرم های Xbox One ، Xbox Series X/S ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 و Microsoft Windows است که در آن امکان دسترسی به بیش از 60 بازی کمپانی EA از جمله The Sims ،Mass Effect ،FIFA و بسیاری دیگر از بازی‌ها را برای شما به می‌دهد. به زبان ساده، سرویس EA Play چیزی مشابه Game Pass در Xbox است، با این تفاوت که تنها بازی‌های EA در آن ارائه می‌شود. همچنین معمولاً بازی‌های جدید شرکت نه‌تنها چند روز قبل از عرضه‌ی عمومی به شکل محدود روی سرویس قرار می‌گیرند، بلکه چند ماه بعد از عرضه به‌صورت دائمی و کامل به آن می‌پیوندند.

دارندگان پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4، اگر مایل به اشتراک در سرویس EA Play هستند باید بدانند که تا 30 سپتامبر (8 مهرماه) سال جاری فرصت دارند که تنها با پرداخت 0.99 دلار یا 0.79 پوند اشتراک یک‌ماهه‌ این سرویس را خریداری کنند، بنابراین اگر هنوز بلاتکلیف هستید، فقط یک هفته فرصت دارید تا آن را دریافت کنید. اگر با این سرویس آشنایی زیادی ندارید ادامه‌ این مطلب می‌تواند به شما کمک کند.

در این سرویس چالش‌های مخصوصی وجود دارد که با انجام آن‌ها پاداش‌های قابل توجه‌ای برای بازی مورد خود دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید با استفاده از پاداش‌هایی که دریافت کرده‌اید عناوین مورد علاقه خود را به سطح بعدی برسانید تا از دیگر رقبا پیشی بگیرید. همچنین علاوه‌بر دسترسی به تعداد زیادی بازی، می‌توانید آن‌ها را زودتر از دیگران تجربه کنید. برای مثال فرصت دارید بازی FIFA 22 را که در آستانه‌ عرضه عمومی است به مدت 10 ساعت تجربه کنید. تازه مشترک سرویس EA Play در کل موقع خرید بازی‌های الکترونیک آرتز تخفیف 10 درصدی دارد.

سرویس EA Play در ابتدا در آگوست 2014 برای Xbox One منتشر شد، اگرچه تا ژوئیه 2019 روی PS4 عرضه نشد، زیرا در ابتدا سونی از قرار دادن آن در پلی‌استیشن خودداری کرد، چون مطمئن نبود که برای مشترکان زیادی جذب کند. هزینه‌ی اشتراک سالانه‌ی EA Play دقیقاً 29.99 دلار و هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی آن در شرایط عادی 4.99 دلار است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا