Forza Horizon 5

اطلاعات جدیدی از Forza Horizon 5 در رابطه با مسابقات Drag و حیوانات بازی منتشر شد

استودیو پلی‌گراند گیمز اطلاعات بیشتری از بازی Forza Horizon 5، از جمله مسابقات Drag، خودروهای کروکی و حیوانات محیط بازی را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

استودیو بازی‌سازی Playground Games اخیراً اطلاعات بیشتری از نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی محبوب Forza Horizon در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده است. آن‌ها تاکنون عملکرد خوبی در اطلاع‌رسانی اخبار مربوط‌ به Forza Horizon 5 داشته‌اند، در همین راستا قسمت جدید از برنامه‌ی Forza Horizon 5: Let’s Go به معرفی شماری از ویژگی‌های جدید این بازی می‌پردازد. می توانید آن را در لینک مربوطه مشاهده کنید.

Playground Games با انتشار این ویدیو به صورت رسمی وجود چندین ویژگی جدید را برای بازی فورزا هورایزن 5 تأیید کرده است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن، خودروهای کرورکی بود؛ در رابطه با خودروهای کروکی می‌توان به این نکته اشاره کرد که بازیکنان با فشردن استیک آنالوگ سمت چپ کنترلرهای خود، می‌توانند به‌صورت دستی اقدام به باز کردن سقف خودروهای کروک کرده و از رانندگی پرسرعت در جاده‌های زیبای مکزیک، نهایت لذت را ببرند. این توسعه‌دهنده همچنین وجود مسابقات درگ را به عنوان بخشی از فستیوال Horizon، تأیید کرد. در ادامه‌ی این ویدیو شاهد حیواناتی از جمله فلامینگوها، خرها، بزها و غیره در محیط بازی بودیم. پیش از این نیز اعلام شده بود که Forza Horizon 5 دارای محیط‌های بسیار متنوع و تنوع آب و هوایی بسیار بالایی خواهد بود که وجود تمام این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر می‌تواند یکی از بهترین تجربیات بازی‌های ریسینگ را از نظر بصری را به کاربران ارائه دهد.

Forza Horizon 5 مطمئناً از بسیاری جهات امیدوارکننده به نظر می‌رسد، اما باید برای تجربه‌ی آن تا 9 نوامبر 2021 (۱۷ مهرماه) منتظر ماند. این بازی برای دارندگان کنسول‌های Xbox Series X ،Xbox Series S ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا