افشاگری جدید ابعاد و اندازه صفحه‌ نمایش و آیفون 12 را مشخص می‌کند

افشاگری جدید ابعاد و اندازه صفحه‌ نمایش آیفون 12 را مشخص می‌کند

ما حتی پیش از رونمایی رسمی آیفون‌ 11، شایعات مرتبط به آیفون 12 را پیگیری می‌کردیم،
اما اپل به شدت تلاش می‌کند تا از فاش شدن اطلاعات مربوط به آیفون 12 جلوگیری کند.
به همین دلیل است که ما گزارشات متناقض زیادی در مورد تعداد مدل‌ها آیفون 12 دریافت کرده‌ایم.
زبان طراحی متداول آنها ، ارتقاء دوربین ، فناوری تشخیص بیومتریک و سایر مشخصات و ویژگی های کلیدی دیگر است.

آخرین گمانه زنی ها از Macotakara نشات می‌گیرد. یک نشریه ژاپنی با سوابقی در مورد افشا کردن مشخصاتی از آیفون و آیپد‌ها منتشر نشده.
منابع ناشناس داخل زنجیره تأمین چین ادعا می‌کنند تقریباً همه چیز را در مورد ابعاد کلی و اندازه صفحه نمایش حداقل سه نسخه آیفون 12را که برای انتشار در پاییز سال 2020 برنامه ریزی شده‌اند، می دانند، که … احتمالاً صحیح نیستند.

در اینجا چند مورد از بزرگترین افشاگری‌هایی که تاکنون انجام شده، آورده شده است:

طراحی چشمگیری درکار نخواهد بود، اما اندازه و دوربین تغییر خواهد کرد

جالب‌ترین (نه خارق‌العاده) مشخصه‌ای که اخیراً شایعه شده است، “طراحی پوشش” است که خانواده‌های آیفون 12 و آیفون‌ 11 در‌نهایت می‌توانند آن را به اشتراک بگذارند.
مطمئناً این همان چیزی نیست که منابع کم و بیش قابل اعتماد دیگر در این ماه‌ها گذشته ارائه می‌دهند.
همچنین این چیزی نیست که ما بعد از شباهت زیاد آیفون 11 به آیفون‌ها XR/XS/XS Max انتظار داشتیم.

اما حداقل همه با تغییر چینش دوربین‌ها برای قرارگیری تعداد بیشتری سنسور به منظور بهبود عملکرد و تطبیق‌ پذیری موافق هستند.
ما به احتمال زیاد در مورد دو مدل اصلی صحبت می‌کنیم که دو عدد شوتر روی عقب آنها قرار خواهد داشت و یک مدل بزرگ با حداقل سه دوربین عقب.

رندر‌ها آیفون 12 و 12 پرو

آیفون 12 VS آیفون‌ 11

بزرگترین نسخه که تصور می‎‌کنیم آیفون 12 پرو مکس نامگذاری شده است، می‌تواند دارای یک سنسور تصویربرداری چهارم باشد که توانایی اجرا ترفندهای مختلف AR را با استفاده از فناوری 3D Time-of-Flight امکان پذیر می‌کند.
آیفون‌ _12 پرو مکس به یک صفحه نمایش عظیم 6.7 اینچی مجهز شده که حتی از صفحه نمایش 6.5 اینچی آیفون‌ 11 پرو ‌مکس نیز بزگتر است.
چیزی که قطعاً شما را خوشحال می‌کند این است که آیفون‌ 12 پرو مکس 7.4 میلی متر ضخامت دارد که در مقایسه با آیفون‌ 11 پرو مکس 0.7 میلی متر نازک‌تر است. بیایید امیدوار باشیم که این ضخامت کم به عمر باتری آسیب نرساند.

در همین حال، کوچکترین مدل آیفون 12 ممکن است از یک صفحه نمایش 5.4 اینچی OLED بسیار جمع و جور برخوردار باشد و از نظر اندازه، چیزی بین آیفون‌ SE و آیفون‌ 8 باشد.
آیفون‌ 12 6.1 اینچی می‌تواند از آیفون‌ 11 پرو 5.8 اینچی بزرگتر باشد، اما از آیفون‌ 11 6.1 اینچی که دو شوتر در جلو آن قرار دارد، کوچکتر است.

سرانجام ممکن است یک مدل 6.1 اینچی دیگر با همان دوربین چهارگانه از جمله سنسور TOF که در آیفون‌ 12 پرو مکس استفاده شده وجود داشته باشد.
و اگر به اندازه کافی گیج کننده نیست، به خاطر داشته باشید که انتظار می‌رود اپل در بهار امسال نیز از آیفون 9 با طراحی بسیار مشابه آیفون 8 و احتمالاً آیفون 9 پلاس در پاییز رونمایی کند.
به احتمال زیاد آیفون‌ 9 پلاس 5.4 اینچی بسیار شبیه آیفون 12 5.4 اینچی خواهد بود، بنابراین یک فرصت خوب وجود دارد که این همان دستگاه باشد.

آیفون 12 پرو را با رنگی چشم نواز ببینید

پس از خراب کردن تمام سورپرایزها سامسونگ برای رویداد اعلامی Galaxy S20 در ماه آینده،
ماکس وینباخ در توییتر به تازگی به forces with EverythingApplePro در یوتوب پیوسته تا یک کار جدید و جالب برای آیفون 12 پرو انجام دهد.

رندر آیفون 12 در رنگ آبی

طبق گفته های وینباخ، اپل می‌تواند رنگ Midnight Green را که در خانواده آیفون‌ 11 معرفی شده بود را از میان بردارد تا جایی برای رنگی Navy Blue در خانواده آیفون 12 فراهم شود.
البته ، هنوز خیلی زود است که چنین جزئیات زیبایی شناختی کوچکی اما مهم را بطور کامل انجام دهیم.

منبع: phonearena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا