Halo Wars

امیدها برای ساخت دنباله Halo Wars با اعلام بیانیه‌ای از بین رفت

در جدیدترین اخبار صنعت گیم، استودیوی 343 اینداستریز در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که قصد ساخت دنباله‌ی بازی Halo Wars را ندارد.

دیروز عصر، یک پست وبلاگ در Halo Waypoint منتشر شد. این پست حاوی بخشی بود که به Halo Wars 2 اختصاص داشت، در حالی که اواخر این ماه به چهارمین سالگرد بازی نزدیک می‌شویم. با پایان یافتن مراحل توسعه Halo: Master Master Collection ، طرفداران این سوال را داشتند که آیا استودیوی 343 اینداستریز بروزرسانی جدیدی برای Halo Wars 2 منتشر می‌شود یا خیر. توسعه‌دهنده‌ی بازی در بیانیه‌ای پاسخ بسیار ساده‌ای به آن دارد: «متاسفانه نه.»

در ادامه‌ این پست می‌خوانیم: «درحال‌حاضر تیم توسعه‌ی استودیو قصد ندارد که دنبال‌ای برای Halo Wars 2 بسازد. همچنین ما درحال‌حاضر روی ساخت بازی جدیدی از مجموعه‌ی هیلو وارز کار نمی‌کنیم و قصد ساخت دنباله‌ی این مجموعه را نداریم.» آن‌ها همچنین اشاره می‌کنند که باتوجه‌ به عرضه‌ی Halo Infinite در پاییز ۱۴۰۰، استودیوی 343 اینداستریز روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌کند.

بااین‌حال، سازندگان عرضه‌ی محتوای بیشتر یا ساخت دنباله برای مجموعه‌ی Halo Wars را در آینده به‌طور کامل رد نمی‌کنند. آن‌ها در پستی قدیمی می‌گویند: «اگر قبلا کسی می‌گفت قرار است Halo: The Master Chief Collection روزی روی استیم منتشر شود یا مثلا Halo 3 چهارده سال پس از عرضه‌اش محتوای جدید دریافت کند، امکان نداشت باورم شود. حال نگاه کنید؛ تمام این‌ها اتفاق افتاده است.» Halo Wars به عنوان فرنچایز بدون شک در حال از طرف استودیوی 343 اینداستریز کنار گذاشته شده است و فعلا توسعه‌ی بیشتر بازی‌های هیلو وارز در اولویت پایینی برای آن‌ها قرار دارد.

برای مشاهده‌ی لیست کامل از تمام بازی‌هایی که در آینده برای کنسول قدرتمندتر نسل نهم مایکروسافت منتشر می‌شود می‌توانید وارد این لینک شوید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا