Halo Infinite

اولین تریلر از بخش چند نفره Halo Infinite در E3 2021

در جریان کنفرانس بتسدا و مایکروسافت در E3 2021، اولین تریلر از گیم‌پلی بخش چندنفره و Free-to-Play بازی Halo Infinite به نمایش گذاشته شد.

در جریان کنفرانس میاکروسافت و بتسدا، تریلری از بخش چند نفره بازی به نمایش گذاشته شد که در آن گیم‌پلی مبارزات چند نفره و تک نفره بازی را برای کاربران به نمایش درآمد. تأیید شد که حالت چند نفره Halo Infinite و به همراه حالت «اپیک کمپین» آن در اواخر سال 2021 با هم منتشر می‌شوند و هنگام انتشار به صورت یک عنوان Free-to-Play خواهند بود.

بازی Halo Infinite پس از تأخیر در سال 2020 قرار است در تعطیلات آخر سال 2021 منتشر شود. این به دنبال بحث و جدال پیرامون کیفیت گرافیکی اولین گیم‌پلی هیلو اینفینیت در ژوئیه 2020 منتشر شد. از آن زمان، 343 Industries بروزرسانی‌های متعددی درباره Halo Infinite را ارائه داده است که شامل پیشرفت و ویژگی‌های می‌شد که در تلاش برای حفظ طرفداران صورت گرفته بود. مشخص شده است که این بازی بصورت cross-play و cross-progressive خواهد بود. همچنین Halo Infinite روی ایکس‌باکس سری ایکس و در این بخش به‌صورت 120FPS اجرا می‌شود و حالت‌های کلاسیکی مانند به‌دست آوردن پرچم را شامل می‌شود. تریلر منتشر شده از آن را در اینجا مشاهده کنید. در ادامه 343 Industries اعلام کرد که از سیستم آنتی چیت یا ضد تقلب نیز در آن استفاده می‌کند. بازی Halo Infinite برای ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

آپدیت: به نظر می‌رسد حساب توییتر Xbox Brazil تاریخ انتشار Halo Infinite را فاش کرده است و این بازی قرار است در تاریخ 9 نوامبر (18 آذر) اکران شود. همانطور که برخی در توییتر به آن اشاره کردند، این تاریخ انتشار با Forza Horizon 5 همزمان خواهد بود، بنابراین ممکن است اشتباه باشد. این توئیت از آن زمان حذف شده است. Jeff Rubenstein، ایکس‌باکس گفت که این «فقط اشتباه تایپی» است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا