اولین ویدیو از سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra منتشر شد

اولین ویدیو از سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra منتشر شد

سامسونگ در تاریخ 7 جولای (17 تیر) اعلام کرد که رویداد Unpacked در 5 آگوست (15 مرداد) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود که در این مراسم از Note 20 Ultra، Galaxy Note 20 و نسخه جدید Galaxy Fold رونمایی شود. اما دو روز بعد از اعلام این خبر، اولین ویدیو از پرچمدار سری Note در یوتوب منتشر شد.

کانال یوتوب Jimmy Is Promo یک ویدیو 90 ثانیه‌ای از Note 20 Ultra منتشر کرد که اطلاعات خوبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. اما متاسفانه هیچ تایید مستقیمی مبنی بر آنکه این دستگاه از صفحه نمایش 120 هرتز استفاده می‌کند وجود ندارد.

Note 10 در برابر Note 20 Ultra

در این ویدیو تغییرات Note 20 Ultra نسبت به Note 10 نیز مشخص شده است. به عنوان مثال سامسونگ تصمیم گرفته است که در سری جدید S Pen را از سمت راست به چپ دستگاه منتقل کند. همچنین بر خلاف Note 10 این دستگاه دارای قسمت بالایی و کلیدها مسطح خواهد بود. اما نکته جالبی که در این ویدیو به آن اشاره شده این است که بیرون‌زدگی این تلفن هوشمند از S20 Ultra بیشتر خواهد بود.

این طور به نظر می‌رسد که قلم Galaxy Note 20 Ultra از یک قابلیت اشاره گر (pointer) جدید پشتیبانی می‌کند. این ویژگی جدید زمانی که کلید S Pen را نگه دارید، نشانه قلم را روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر می‌کند. همچنین با توجه به ویدیو می‌توانید با رفتن به تنظیمات و بخش Pen pointer، اندازه، رنگ و سرعت این نشانه‌گر را تغییر دهید. ما هنوز نمی‌دانیم که این قابلیت جدید چه امکاناتی را برای ما فراهم می‌کند اما سامسونگ نشان داده است که از ارائه این سبک ترفندها نرم افزاری در سری Note ترس و هراسی ندارد. لازم به ذکر است که یک وبسایت برای نمایش تمام قابلیت‌ها S Pen نیز وجود دارد.

سامسونگ در هفته گذشته چند تصویر از Note 20 Ultra طلایی را در وبسایت روسی خود منتشر کرد و آنچه که در این ویدیو مشاهده کردیم با تصاویر منتشر شده توسط سامسونگ مطابقت دارد که صجت این ویدیو را مشخص می‌کند. ما امیدواریم که Jimmy Is Promo و سایر افشاگران طی چند هفته آینده اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر کنند.

همچنین بخوانید:

کدام دستگاه‌ها بروزرسانی EMUI 11 را تا اواخر 2020 دریافت خواهند کرد

Huawei P40 Pro Plus : نقد و بررسی

Moto G8 : نقد و بررسی

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا