اولین گوشی 5G آنر بدون پشتیبانی از خدمات گوگل معرفی شد

اولین گوشی 5G آنر بدون پشتیبانی از خدمات گوگل معرفی شد

آنر اعلام کرده است که اولین تلفن 5G خود، Honor View 30 Pro، را در جریان پخش مستقیم در اوایل امروز در سراسر جهان معرفی خواهد کرد.
این دستگاه از تراشه Kirin 990 5G استفاده خواهد کرد، همچنین این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با وضوح تصویر 1080 پیکسل، دوربین جلو hole-punch و باتری 4100 میلی آمپر ساعتی می‌باشد.

Honor 9X Pro

علاوه بر این آنر در کنفرانس آنلاین خود از Honor 9X Pro نیز رونمایی کرد. این دستگاه نیز مانند Honor 9X از دوربین پاپ آپ استفاده می‌کند. همچنین دوربین پشت این دستگاه سه گانه و شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی است. Honor 9X Pro قرار است بعد از عرضه در چین، در بازارها منتخب اروپا با قیمت 249 یورو بفروش برسد.

بعد از اینکه ایالت متحده شرکت‌ها امریکایی را به دلیل امنیت ملی از همکاری با شرکت مادر آنر یعنی هواوی منع کرد و به دنبال آن گوگل از ارائه خدمات خود به این شرکت خودداری کرد. 9X Pro و View 30 Pro اولین دستگاه‌ها آنر هستند که بدون استفاده از خدمات گوگل عرضه می‌شوند.

Huawei AppGallery

لازم به ذکر است که هواوی قبلا از اپ استور اختصاصی خود به نام AppGallery رونمایی کرده بود، اما پس از تحریم ایالت متحده، هواوی سرمایه گذاری زیادی روی پلتفرم اختصاصی خود کرده است تا بتواند خلا نبود خدمات گوگل را در محصولات خود پوشش دهد. AppGallery از طریق دستگاه‌ها برند شیائومی نیز قابل دریافت می‌باشد.

مطالب مرتبط:

گوشی‌های هوشمند چینی مقابل Google Play Store با یکدیگر متحد می‌شوند

هواوی کنفرانس توسعه دهندگان خود را به خاطر ویروس کرونو به تعویق انداخت

مشخصات دوربین View 30 Pro

صرف نظر از 5G، آنر به قابلیت‌ها بی‌نظیر دوربین View 30 Pro نیز اشاره کرد. این دستگاه دارای دوربین سه‌گانه است که از یک دوربین واید 40 مگاپیکسلی f / 1.6 ، یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی f / 2.2 برای فیلمبرداری با زاویه دید عریض، یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی f / 2.4 و همچنین فوکوس خودکار لیزری تشکیل شده است. همچنین دوربین جلو View 30 Pro دوگانه است که شامل دوربین‌ها 32 و 8 مگاپیکسلی می‌باشد.
آنر در کنفرانس آنلاین خود از ارائه اطلاعات و قیمت دقیق View 30 Pro خودداری کرد. اما گفت که این دستگاه بزودی در روسیه عرضه خواهد شد.

اولین گوشی 5G آنر بدون پشتیبانی از خدمات گوگل معرفی شد
9X Pro دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی و دوربین سلفی پاپ آپ است

در همین حال اگر کمبود خدمات گوگل برای شما اهمیت چندانی ندارد، 9X Pro می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این دستگاه از پردازنده قدرتمند Kirin 810 به همراه 256 گیگابایت فضا ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند. با این وجود، هنوز هم شباهت‌ها زیادی بین 9X و 9X Pro وجود دارد.

9X Pro هنوز دارای یک دوربین سه گانه شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی f / 1.8 ، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی f / 2.4 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی f / 2.4 باری تشخیص عمق تصویر می‌باشد.
همچنین این دستگاه مانند 9X با صفحه نمایش 6.59 اینچ و وضوح تصویر 1080 پیکسل عرضه شده است. علاوه بر این 9X Pro دقیقا مانند 9X از 6 گیگابایت رم و ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعت پشتیبانی می‌کند.

آنر از لپ‌تاپ‌ها جدید خود به نام MagicBook رونمایی کرد

در کنار 9X Pro، آنر همچنین از لپ تاپ‌ها MagicBook 14 و MagicBook 15 رونمایی کرد که به ترتیب دارای نمایشگرها 14 و 15.6 اینچی هستند. در دکمه ها روشن و خاموش این لپ تاپ‌ها از دو حسگر اثر انگشت استفاده شده است. همچنین وب کم‌ها آن‌ها نیز در صفحه کلیدشان فرو رفته‌اند.

هر دو این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌ AMD Ryzen 5 3500U با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD استفاده می‌کنند. در قسمت بیرونی، دو درگاه USB Type-A ، یک درگاه USB-C ، یک درگاه جک هدفون و یک درگاه HDMI وجود دارد. این لپ‌تاپ‌ها در اواخر ماه مارس با قیمت پایه 599 یورو به بازار عرضه خواهند شد.

اولین گوشی 5G آنر بدون پشتیبانی از خدمات گوگل معرفی شد
MagicBook جدید از نمایشگری 14 یا 15.6 اینچی بهره می‌برد.

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا