ویندوز 11

اپلیکیشن‌های اندروید ویندوز 11 به اپ‌استور آمازون محدود نخواهد بود

کاربران ویندوز 11 به منظور بارگیری اپلیکیشن‌های اندروید به اپ‌استور آمازون محدود نخواهند بود. یکی از مهندسان ارشد مایکروسافت در پاسخ به توئیت یکی از کاربران تاکید کرده است که امکان بارگیری برنامه‌های اندروید از طریق منابع دیگر نیز در ویندوز 11 وجود خواهد داشت.

درحالی که میگل ایکازا، یکی از مهندسان ارشد مایکروسافت، در حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرده است که از جانب مایکروسافت صحبت نمی‌‌کند. اما پاسخ وی را می‌توان به عنوان اعلامیه‌ای رسمی و مهر تائیدی بر امکان نصب اپلیکیشن‌های اندروید از طریق منابع مستقل بر ویندوز 11 در نظر گرفت. این بدان معناست که کاربران تا زمانی که فایل APK را در رایانه‌شان داشته باشند، به منظور بارگیری برنامه‌های اندروید به اپ‌استور آمازون محدود نخواهند بود.

ویندوز 11

زمانی که مایکروسافت پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز 11 را به طور رسمی اعلام کرد. این نگرانی وجود داشت که برنامه‌ها تنها از طریق اپ‌استور آمازون در مایکروسافت‌استور قرار بگیرند. زیرا تعداد اپلیکیشن‌های موجود در این بستر تقریباً به 500,000 می‌رسد. این درحالی است که پلی‌استور گوگل چیزی در حدود 3.5 میلیون برنامه را در خود جای داده است. موضوعی که سبب می‌شود برخی اپلیکیشن‌های شناخته شده‌ نظیر اسنپ‌چت در اپ‌استور آمازون در دسترس نباشد. البته شما همچنین می‌توانید از طریق برنامه Your Phone به راحتی و بدون دغدغه به استریم اپلیکیشن‌های شناخته شده اندروید بپردازید. اما این برنامه تجربه بومی و شخصی‌سازی شده مایکروسافت برای ویندوز 11 را در اختیار شما قرار نخواهد داد.

خوب است بدانید امکان دور زدن اپ‌استور آمازون و بارگیری یک طرفه اپلیکیشن‌های اندروید روی ویندوز 11 نیز وجود دارد. حتی اگر پیش از گذشته سوالات و نگرانی‌هایی را به همراه داشته باشد – خصوصاً در زمینه امنیت. مایکروسافت می‌گوید “طی ماه‌های آینده” اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی در ویندوز 11 منتشر خواهد کرد. برنابراین، به منظور پاسخ‌دهی به سوال‌هایتان می‌بایست اندکی صبر کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا