اپل تایید کرد که آیفون‌ها جدید در ماه سپتامبر روانه بازار نخواهند شد

اپل تایید کرد که آیفون‌ها جدید در ماه سپتامبر روانه بازار نخواهند شد

اپل تایید کرده است که قصد دارد آیفون‌ها جدید خود را اندکی دیرتر روانه بازار کند. لوکا ماستری در تماسی که با سرمایه‌گذاران این شرکت داشت اظهار کرد:”ما آیفون‌ها جدید سال گذشته را در اواخر سپتامبر (شهریور و مهر) روانه بازار کردیم؛ اما امسال انتظار داریم که عرضه محصولات چند هفته‌ای به تعویق بیافتد.” ماستری اما دلیل این موضوع را فاش نکرد. البته لازم به ذکر است که شایعات مربوط به تاخیر در عرضه آیفون‌ها جدید چند ماه است که به گوش می‌رسد. در اوایل سال جاری وال استریت ژورنال گزارش داده بود که اپل تولید انبود سری iPhone 12 را یک ماه به تعویق انداخته است.

در هفته جاری کوالکوم نیز به تاخیر سری جدید آیفون اشاره و تاکید کرد:” تاثیر جزئی ناشی از تاخیر در آماده‌سازی نسخه جهانی و 5G پرچمدارها به دلیل انجام پیش‌بینی‌ها لازم برای سه ماهه چهارم امسال بوده است.” اپل طی سال‌ها گذشته آیفون‌ها جدید خود را در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) رونمایی می‌کرد سپس محموله‌ها را در پایان همان ماه در بازارها مختلف عرضه می‌کرد. اما امسال مشخص نیست که آیا دستگاه‌ها تا پایان اکتبر (مهر و آبان) روانه بازار خواهند شد یا خیر.

البته این اولین‌بار نیست که اپل عرضه آیفون‌ها خود را به تعویق می‌اندازد؛ به عنوان مثال در سپتامبر سال 2017 این شرکت دو دستگاه iPhone X و iPhone 8 را معرفی کرد. اما گوشی نخست به دلیل مشکلات ناشی از تولید تا نوامبر در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار نگرفت. این اتفاق در سال 2018 نیز رخ داد و اپل پس از راه‌اندازی iPhone XR محبور شد عرضه آنرا به دلیل مشکلات ناشی از تولید صفحه نمایش LCD به تعویق بیاندازد.

همچنین بخوانید:

Black Shark 3S با صفحه نمایش 120 هرتز و Snapdragon 865 معرفی شد

رندرها سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G منتشر شد

هواوی با عبور از سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده تلفن هوشمند لقب گرفت

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا