Warzone

اکانت 20 هزار متقلب در COD: Warzone مسدود شد

استودیو بازی‌سازی Activison حساب‌کاربری 20،000 ;کاربر بازی بتل‌رویال Call of Duty: Warzone را به دلیل تقلب در این هفته مسدود کرده است. این ممنوعیت‌ها در روز دوشنبه انجام شد و اجرای بازی برای برخی افراد متقلب ممنوع شده است. دلیل مسدود شدن این بازیکنان استفاده از برنامه‌ای به نام EngineOwning است.

در این گزارش همچنین گفته شده است که یکی از بازیکنانی که به دلیل تقلب ممنوع شده استریمری با نام Nick Wagnificent Wagner است که گفته می‌شود از این برنامه استفاده کرده است. همچنین وب‌سایت رسمی EngineOwning اعلام کرد که این برنامه توسط Activison یک برنامه تقلب شناسایی شده است.

وایس خاطر نشان می‌کند در حال حاضر معلوم نیست که آیا همه 20،000 بازیکن مسدود شده از این برنامه تقلب خاص استفاده می‌کردند یا خیر؟ اما بسیاری از کاربران در انجمن EngineOwning از ممنوعیت اخیر شکایت داشتند.

در ماه جولای، استودیو Activison قول داد که حساب‌کاربری تعداد بیشتری از متقلبان را مسدود کند. اوایل سال جاری این استودیو حساب‌کاربری بیش از 70،000 متقلب را در بازی Call of Duty: Warzone مسدود کرد. همچنین رقم این محرومیت‌ها در در اوایل ماه آوریل به 50،000 کاربر متقلب رسیده بود.

فصل 6 بازی به تازگی شروع شده است. همچنین Activison سیستم مترو را روی نقشه به بازی Call of Duty: Warzone اضافه کرده است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد سریع سفر کنید و به مناطق جدیدی از بازی بروید و در مکان دیگری با دوستان خود به ادامه بازی بپردازید. تریلر فصل جدید این بازی را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

همچنین بخوانید:

منبع: vg247

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا