Diablo 4

اکتیویژن بلیزارد فکر می‌کند Diablo 4 سبک نقش آفرینی را ارتقا می‌دهد

سرمایه‌گذاران و اعضای اصلی اکتیویژن بلیزارد بر این باور هستند که بازی Diablo 4 می‌تواند موجب پیشرفت سبک اکشن نقش‌‌آفرینی شود.

اکتیویژن در تاریخ 4 می یک کنفرانس برای سرمایه‌گذاران و اعضای اصلی این شرکت برگزار کرد و مدیر عامل Activision Blizzard، دنیل آلیگر از این فرصت استفاده کرد و در مورد بازی‌های آینده مجموعه‌ی Diablo صحبت کرد. بلیزارد در حال حاضر مشغول توسعه سه نسخه از مجموعه دیابلو است که این سه بازی عبارت‌اند از: Diablo 2: Resurrectioned ، Diablo: Immortal و Diablo 4 هستند. طبق گفته‌های دنیل آلیگر، این بازی‌ها قرار است «جامعه طرفداران را واقعا خوشحال کنند و گسترس دهند و همچنین فراتر از تصورات ایشان ظاهر شوند.»

هر یک از این بازی‌ها اهداف مختلفی دارد. Diablo 2: Resurrectioned قرار است بازی کلاسیک دیابلو ۲ را با استانداردهای مدرن بازسازی کند و حتی این بازی از فایل‌های ذخیره قدیمی هم نیز پشتیبانی خواهد کرد. Diablo Immortal که قرار است در اواخر سال جاری در دسترس کاربران قرار بگیرد، قصد دارد مخاطبان این مجموعه را گسترش دهد و بازی نسخه‌ای «وفادار» به بازی‌های قدیمی مجموعه را به پلتفرم موبایل اضافه کند. از دیگر اهداف بازی Diablo Immortal پر کردن شکاف موجود بین موجود بین بازی‌های دیابلو ۲ و دیابلو ۳ است، اما Diablo 4 همان چیزی است که اکتیویژن احساس می‌کند، می‌تواند موجب پیشرفت سبک اکشن نقش‌‌آفرینی شود. به‌نظر می‌رسد اکتیویژن بلیزارد پس از نمایش بازی در بلیزکان با بازخوردهای مثبتی مواجه شده است و از آن زمان تاکنون تیم سازنده به «پیشرفت در نقاط عطف توسعه» بازی ادامه داده است.

اینکه Diablo 4 می‌تواند عملکرد بهتری از دیگر بازی‌های مجموعه دیابلو داشته باشد تا زمان انتشار بازی مشخص نخواهد شد، اما آنچه Blizzard تاکنون در نمایش‌‌های آن نشان داده است بسیار امیدوار کننده به نظر می‌رسد. ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که همه این نسخه‌ها به همان اندازه خوب باشند که اکتیویژن بلیزارد به وضوح فکر می‌کند که خواهند بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا