GTA 6

اینسایدر Grand Theft Auto اخبار بد درباره تاریخ انتشار GTA 6 را به اشتراک می‌گذارد

طبق اخبار و اطلاعات منتشر شده از اینسایدرهای شناخته‌ شده‌ی Grand Theft Auto بازی GTA 6 قرار نیست به این زودی منتشر شود.

یکی از افراد مشهور Grand Theft Auto خبرهای بدی را در مورد تاریخ انتشار GTA 6 به اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود این بازی برای PS5 ، Xbox Series X و PC در دست ساخت است. حال Yan2295، اینسایدر مذکور ادعا کرده با وجود اینکه GTA 6 در حال توسعه است، با این حال، به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود. این خبر ناامیدکننده، خاطرنشان می‌کند که او نمی‌داند چه زمانی این بازی را به‌صورت رسمی معرفی می‌شود و حتی زمان عرضه‌ی آن نیز مشخص نیست. که به نظر می‌رسد این نکته را به سمتی سوق می‌دهد که حداقل تا چند سال دیگر، خبری از این بازی نیست.

اینسایدر امروز این اطلاعات را در توییتر منتشر کرد و متاسفانه جزئیات دیگری از آن را به اشتراک نگذاشته است. البته، این اولین باری نیست که می‌شنویم GTA 6 در حال توسعه است. اما شایعات و درزهایی وجود دارد که نشان می‌دهد تاریخ انتشار آن نزدیک‌تر از آن است که برخی فکر می‌کنند. اما طبق اطلاعات منتشر شده از Yan2295 ، بازی به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود.

توییت منتشر شده را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

همچنین جمله «به این زودی نمی‌آید» نیز بسیار مبهم و غیردقیق است. این می‌تواند نشان دهد که بازی هنوز چند سال دیگر تا زمان انتشار GTA 6 باقی مانده است. اما همچنین می‌تواند نشان دهد که خیلی بیشتر از دو سال دیگر تا زمان موعود مانده است. به هر حال، این خبری نیست که طرفداران مجموعه Grand Theft Auto می‌خواستند بشنوند.

مثل همیشه، توجه داشته باشید که این اخبار جزو شایعات هستند و پشتوانه‌ی معتبر و رسمی ندارد، همچنین همه اطلاعات از نوع غیررسمی و مبهم است. استودیو بازی‌سازی Rockstar Games نیز در مورد این شایعات واکنشی نشان نداده است و بعید به نظر می‌رسد که توضیحاتی در این‌باره ارائه دهد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا