اینستاگرام

اینستاگرام استیکر اشتراک لینک را در اختیار تمامی کابران قرار می‌دهد

اینستاگرام، استیکرهای اشتراک لینک را که به کاربران امکان می‌دهد لینک‌هایشان را از طریق استیکر در استوری به نمایش بگذارند، در اختیار تمامی پلتفرم‌ها قرار می‌دهد.

اینستاگرام آزمایش‌های مربوط به استیکر اشتراک لینک را در دی‌ماه آغاز کرده بود. اما تاکنون قابلیت مورد بحث تنها به حساب‌های کاربری تأییده شده یا با تعداد دنبال‌کننده بالا محدود شده بود. به گفته این شبکه اجتماعی، استیکرهای اشتراک لینک برای تمامی کسب‌وکارهایی که محصولاتشان را از این طریق به منابع خارجی لینک می‌کنند، سودمند خواهد بود. اما اینستاگرام بیان می‌کند که تمامی کاربران می‌توانند از استیکر اشتراک لینک به منظور تعامل هرچه بهتر با دنبال‌کنندگان‌شان استفاده کنند. این شرکت همچنین بیان می‌کند حساب‌هایی که اطلاعات نادرست یا سخنان مروج نفرت را به اشتراک می‌گذارند، دسترسی‌شان را از دست خواهند داد.

به منظور استفاده از استیکر اشتراک لینک کافی است پس از بارگذاری محتوا در بخش استوری حساب کاربری‌تان از نوار پیمایش بالا به ابزار استیکر بروید، روی برچسب «پیوند» ضربه بزنید و URL مورد نظرتان را وارد کنید. سپس برچسب مورد بحث همانند سایر استیکرها در بخش استوری عمل می‌کند. زمانی که اینستاگرام در دی‌ماه قابلیت استیکر اشتراک لینک را معرفی کرد، اظهار داشت که استیکرهای مورد بحث تنها به منظور استفاده در استوری‌ها درنظر گرفته شده‌اند و قصد ندارد آنها را به فید اصلی یا سایر بخش‌های برنامه وارد کند. این وضعیت تاکنون باقی‌مانده است. قابلیت استیکر اشتراک لینک اکنون به طور کامل جایگزین ویژگی «بکشید بالا» (swipe up) که کاربران اینستاگرام قبلاً توسط آن می‌توانستند به صفحات وب خارجی از طریق استوری‌شان لینک دهند، شده است – ویژگی مورد بحث در مردادماه متوقف شد. اما در نظر داشته باشید که قابلیت «بکشید بالا» تنها برای حساب‌های کاربری تأیید شده یا با تعداد دنبال‌کننده بیش از 10 هزار نفر در دسترس بوده است، اما استیکر اشتراک لینک از روز گذشته در تمامی پلتفرم‌‌ها در اختیار کاربران قرار گرفته است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا